Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Ferdinand .

Ferdinand .
bruger siden
15-01-2006

01-03-2009 kl. 23:50

Ford har desværre stadig rust-spøgelset med i bagagen... Jeg ville vækge en 307 SW'er..... der er lidt elfejl, men det er der alligevel snart på alle biler.... den har masser af plads og en ganske fin driftsøkonomi. Eneste store minus er, at der ofte skal skiftes forlygtepærer pga. overspænding, men det er også en generel fejl for alle mærker efterhånden... Go for it!!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

04-03-2009 kl. 19:53

Hej Tonny
Som Jakob skriver, er der mange der har oplevet div. fejl på 307.
Tjek servicebogen, for at sikre dig at bilen er passet på et autoriseret værksted. Så tror jeg mange af "fejlene" er elimineret.

Profil slettet

Profil slettet

05-03-2009 kl. 10:14

Hej vælg Focus. jeg har selv en fra 2007 lækker bil med god komfort og når du kigger på en 5-7 år gammel bil skal du tænke på at der kan gå noget i stykker, sker dette er ford meget billigere i reservedele. så køb du bare en ford focus stc. den bliver du glad for.

Ernst Vinkler

Ernst Vinkler
bruger siden
06-01-2004

16-03-2009 kl. 10:26

Livet er for kort til Opel og Ford- Kun gode oplevelser med Peugeot , har haft 8-9 stk.

Stig Knudsen

Stig Knudsen
bruger siden
16-02-2008

30-03-2009 kl. 11:02

Jeg har en Peugeot 307 st, købt som ny i 2002, og har nu kørt 170.000 km. Den køre stadig som en ny bil. Den er da blevet tjekket for div brandfejl, som var et stort problem for de første årgange. Men det blev lavet uden problemer. Og jo, den har problemer med brændte forlygtepære, men der er lavet en ny type pære som holder som de skal, og skal de endelig skiftet er det ikke noget problem, da det er let at komme til lygterne.

Jeg har aldrig haft el-problemer med min bil, men min far har en nyere udgave som har været på værksted et par gange med el-fejl.

Det eneste minus jeg har med min, er at den mangler lidt trækkraft hvis man køre med maks trailerlast. Den er kun på 1,6 l benzin. Ny bil i dag så ville jeg tage den med 2,0 hdi.

Sidst rettet: 31/3-09