Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Per Mørch

Per Mørch
bruger siden
08-03-2005

21-02-2009 kl. 18:05

Hej Max.
Du får klart mest bil i Hondaén. Af uransalige årsager sælger Honda ikke så meget og derfor vil der være flere købere til Mazdaén. Det betyder højere pris. Honda har meget avanceret V-tec mtor og er noget af det mest fejlfri du kan finde på markedet. Har selv haft en Honda Accord Executive 2,0 Ies med automatgear, navi og alt udstyr, pragtfuld bil.
Med venlig hilsen
Per

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

21-02-2009 kl. 22:31

Jeg vil ikke mene at man får mest bil for pengene i Honda´en. Det er de dog for dyre til. I en Mazda 6 får man altså ret meget velkørende bil for pengene. Den kører godt og har godt med standardudstyr.

Men jeg synes at kunne fornemme på dig at du er rigtig Honda-mand, så du er nok nødt til at indrømme at du må give de ekstra basseøre for en Honda... Det bliver DU mest glad for... For Honda er uden tvivl en rigtig lækker bil. Det kan ikke diskuteres.

Profil slettet

Profil slettet

26-02-2009 kl. 16:44

Du skal uden alt tvivl vælge Honda Accord. Jeg har selv en Accord 2,2 Diesel årgang 2008, som vel er min 15 nye Honda. Honda har man aldrig problemer med - du kan blot tænke tilbage og se om du overhovedet kan huske du har set en Honda holde i vejsiden med katastrofebliket kørende - nej vel. Undersøgelser i både USA, Tyskland og Sverige viser klart, at Honda er det bilmærke der giver størst ejertilfredshed, så kom du bare med på holdet :-)
Med venlig hilsen Jan Holst Christensen