Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
preben sørensen
bruger siden
17-02-2005
20-02-2009 kl. 22:45
jeg ville vælge 523i med pænt km tal fordi den er fuldt ud tilstrækkelig til bilen.kan nævne at denne model er blevet kåret som den bil som er skruet absolut bedst sammen.det er det ultimative svendestykke,kører bare som en drøm.ang vedligeholdelse kan der fåes uorignale dele i oe kvalitet til fine priser hos f.eks schmidmann i odense som også har værksted. service og vedligehold af bmw er ikke så dyrt som før men påregn dog at den er dyere end en alm familiebil,dog vil du helt sikkert ikke skulle det store på værksted i denne slider.kan nævne at trandberg-bilsalg.dk har en årg 2000 523i med 169000 km en ejer til 135000 kr. held og lykke bare det var mig.(hvis konen giver lov)
Profil slettet
22-02-2009 kl. 19:03
Det er så nogle benzinslugere - men lad nu det ligge. Der er gode kræfter i dem begge pga. baghjulstrækket, men 528 har lige det mere moment som gør, at den virker kraftfuld. Hvad med 530 diesel fra de samme årgange - de n har monstermoment og bedre økonomi.
Profil slettet
23-04-2009 kl. 16:23
Jeg ville vælge en lidt nyere 525i, motoren har lige så mange heste som 528i, men er en nyere konstruktion med bl.a bedre gangkultur og økonomi. Personligt ville jeg vælge den nyeste årgang af E39 som du kan finde, dvs. årgang 2002. Sørg også for at den har automatgear, dvs. steptronic og fuldautomatisk bi-zone klimaanlæg, begge dele klæder bilen i den grad. Se om ikke du kan finde et eksemplar på enten bilbasen, dba eller bilzonen.
Sidst rettet: 23/4-09
Sidst rettet: 23/4-09