Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Pedersen

Martin Pedersen
bruger siden
16-01-2006

15-02-2009 kl. 13:11

Du får nok ikke ret meget rabat på en ny bil den den pris.. Det er brugte biler (eventuelt nye som forhandler har på lager) der er noget at hente på pga. finanskrisen..

Men 5-10.000 kr. kan du måske hente... Levering kan i hvert fald næsten altid fås med i prisen, så det er allerede de første 3,6k.. Metallak kan måske også betale sig at forhandle lidt om, men på de fleste mærker til den pris er 5.000 kr. det du kan regne med.

Sidst rettet: 15/2-09

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

15-02-2009 kl. 13:18

Tror du ikke bare du skal finde ud af hvilken bil du har råd til og tag forhandlingen derfra. Dit spørgsmål er hypotetisk.

Pas på du ikke spiller dig selv skakmat, og ender i en situation hvor intet i denne verden må koste noget. Det er dig der har et behov for bevægelses frihed, og derfor også dig, der gør vært.

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

15-02-2009 kl. 22:38

Du har besluttet dig for at købe en bil hvilket - afhængig af dit køremønster - sikkert koster dig 35-50000 kr om året. Og nu vil du gerne have de sidste (lad os sige) 5.000 hjem i den tid du skal have bilen svarende til f.eks 1.000 om året i 5 år.

Som Ejnar siger, i sidste ende handler det om hvilken bil, hvilken sælger og om dine talenter. Så brug krudtet på hvilken bil det skal være og spørg så 2-3 forhandlere om en pris.

Søren Frørup

Søren Frørup
bruger siden
16-04-2011

28-10-2013 kl. 10:20

Ved godt det er en gammel tråd, men det kunne være der var nogle der stadig søgte på den, jeg har fået en god rabat på www.carsmart.dk - måske det kan hjælpe jer også.

Benny Due

Benny Due
bruger siden
09-10-2003

28-10-2013 kl. 20:00

Søren Frørup

bruger siden
16-04-2011

skrev:
Ved godt det er en gammel tråd, men det kunne være der var nogle der stadig søgte på den, jeg har fået en god rabat påwww.carsmart.dk - måske det kan hjælpe jer også.

Fantastisk at du fik god rabat, glemte du ikke at fortælle at du er direktør i carsmart? køb dog en reklame for dit firma!

Søren Frørup

Søren Frørup
bruger siden
16-04-2011

30-10-2013 kl. 14:01

Benny Due

bruger siden
09-10-2003

skrev:
Fantastisk at du fik god rabat, glemte du ikke at fortælle at du er direktør i carsmart? køb dog en reklame for dit firma!

Hej Benny

Jo det kan du sige - men det er faktisk fordi jeg har haft held med at gøre det på den måde og så syntes jeg andre også skulle det. Det er ikke noget jeg lever af det er en gratis service - brug den eller lad vær.

Mvh. Søren