Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

10-02-2009 kl. 17:56

Købte en spritny KIA Picanto i 2005 - den har nu kørt 28.000 km.

Den kører ca. 17 km/l kan presses til mere - køres der frisk til så går den 15-16 km/l.

Jeg har ingen reklamationer haft på bilen - udover at jeg har skiftet batteri.

Jeg syntes det er en super 2. bil..... men på design taber den til "trillingerne"

Sæderne i Picantoen er ikke behagelige på langture - men det er så heller ikke det jeg bruger den til - skal bilen bruges til motorvejskørsel... så gå en størrelse op.

Held og lykke med dit kommende køb

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

11-02-2009 kl. 09:59

FDM anbefaler at man ikke køber en ny bil som kun har fået 3 * i Ncap. En ny bil skal altså have min. 4 stjerner og esc.

Kim Toft

Kim Toft
bruger siden
12-10-2003

14-02-2009 kl. 08:48

Købte en C1'er med 5 døre og aircon for to år siden. Bilen har virkelig charmet sig ind i hele familien, hvor den går under navnet "den kørende kuglegrill". Den bringer mindelser om vores ungdom med adskillige 2CV'er. Den er sjov, simpel og rasende billig i drift. Vi har kørt 40.000 i den og den har været 100% problemfri. Det kan vi desværre ikke sige om vores dyre Volvo :-( Jeg tror den går hen bliver kult med årene. For os handler det ikke kun om rationelle argumenter, bilen er jo også en slags beklædningsgenstand, og vi går altså hellere rundt med en lille fransk end med en koreansk kopivare.

M. Ranthe

M. Ranthe
bruger siden
07-07-2008

26-02-2009 kl. 16:14

har en c1´ere som nu er ved at være for lille til vores behov, men den har altså kørt 75.000 upåklagelige km også masser af motorvej
super billig i drift