Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006
10-02-2009 kl. 07:43
Jeg kender ikke noget specifikt til Ceed, men garantien gælder kun 150.000 km og den skal til service for hver 15.000 km
Dvs. service 2½ gang om året og 7 års garanti udløbet efter 3 år.
Skoda'en har 30.000 km mellem service, det er en meget fin bil dog syntes jeg 1,9TDi er at foretrække fremfor den 3 cylindrede.
Dvs. service 2½ gang om året og 7 års garanti udløbet efter 3 år.
Skoda'en har 30.000 km mellem service, det er en meget fin bil dog syntes jeg 1,9TDi er at foretrække fremfor den 3 cylindrede.
Michael N
bruger siden
06-04-2005
10-02-2009 kl. 18:05
Jeg købte en Kia Ceed SW 1,6crdi sport i August måned - den gør det rigtig godt og jeg har ikke haft de store problemer... der var noget løs ved instrument bordet.... men det blev lavet med det samme - bilen går op til 20 km/l hvis man kører pænt - kører jeg almindeligt så kører den 17-18 i snit.
Det er ikke verdens mest lydløse bil... især ikke i forhold til en Peugeot 308 - jeg var meget i tvivl om jeg skulle have en Octavia tdi - men var ikke begejstret for tdi motoren og sad markant bedre i Ceeden.
Inden du vælger en Ceed så kør en lang tur idet den er mere sportslig afstemt nogle vil endda sige hård.
Det er ikke verdens mest lydløse bil... især ikke i forhold til en Peugeot 308 - jeg var meget i tvivl om jeg skulle have en Octavia tdi - men var ikke begejstret for tdi motoren og sad markant bedre i Ceeden.
Inden du vælger en Ceed så kør en lang tur idet den er mere sportslig afstemt nogle vil endda sige hård.