Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

30-01-2009 kl. 15:05

Mazda er et godt bud på en smart bil med skydedøre, men desværre er sædearrangementet ikke lagt så godt ud til dit behov, da bilen nærmere er en 4+3 personers end en 5+2 personers. 2. sæderække består af to gode pladser yderst og så en lille klap, som skal gøre det ud for siddefladen til midterpladsen.

Ved dog ikke hvordan den er at placere autostole i..

Vh Anders

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

31-01-2009 kl. 09:23

Mazda 5 og berlingo hører ikke til i samme segment.

Når det er sagt så prøv at kikke på disse:

Renault Kangoo
Fiat Doblo

Hvis du alligevel er ovre i området hvor Mazda 5 er, så er der mange alternativer og faktisk mange som er meget bedre i sædearragnement.

Profil slettet

Profil slettet

31-01-2009 kl. 10:29

Forøvrigt kunne det være godt, hvis du kom med en prisramme, og om det skal være ny eller brugt.

Forøvrigt et forslag til med skydedøre: VW Caddy

Vh Anders

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

31-01-2009 kl. 11:42

Der findes ikke et alternativ til en Berlingo/Partner - Fiat Doblo VW Caddy og Renault Kangoo taber i alle test til Berlingo/Partner.

Du kan sagtens finde biler der kører bedre en Berlingo/Partner... faktisk er det svært ikke at finde noget der kører bedre.

Jeg har selv kørt Berling i 8 år (2 modeller) og kan kun sige at jeg aldrig har haft fejl på mine biler... så det med fransk kvalitet... holder ikke altid.

Bedre alternativer men også dyrere Ford C-Max, C4 Picasso og Renault Scenic (fåes pt med rabat på ca. 50.000 kr !)

Jeg skiftede til en almindelig St.car sommeren 2008 - var da ude og kigge på en Mazda 5 - men der kan på ingen måde være 3 barnestole på bagsædet - men ellers en nice bil.

Den nye Berlingo syntes jeg er blevet for dyr - med udstyr så kommer den op og loster det samme som en C4 Picasso - den ville jeg sgu vælge især fordi den lige er nedsat med ca 35.000-40.000 kr !

God jagt

Profil slettet

Profil slettet

31-01-2009 kl. 12:12

..ja, der er godt nok tilbud for tiden - skiftede i efteråret min Berlingo 2,0 hdi ud med den nye model (1,6 hdi 110 med xtr-udstyr) i september - inden verden gik helt i finanskrise panik, og tænkte da også "det var ligegodt s..." da jeg så at der var 45000 i rabat på en lagermodel af C4 Picasso og Grand Picasso. Til gengæld tør jeg ikke tænke på hvad bytteprisen vil være på min gamle bil nu... det skal man jo også have med i regnestykket

Sidst rettet: 31/1-09

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

31-01-2009 kl. 12:26

Prøv at læse det seneste nummer af Autobild, Touran er simpelthen en lortebil DEN går i stykker tit, ifølge deres langtidstest

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

31-01-2009 kl. 20:43

skoda roomster måske?