Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

23-01-2009 kl. 18:45

bmw 320D fra 99 også op ad kører meget langt på liter, du kan nok find en til 100 k, du kan evt send det bud til dem alle.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Peter Sejersen

Peter Sejersen
bruger siden
14-10-2008

24-01-2009 kl. 17:59

Helt klart en Seat Altea på guleplader, du får utroligt meget for pengene. Gulplade biler er faldet utroligt meget i pris her på det sidste, så der er mulig for at gøre en rigtig fornuftig handel hvis man slår til nu. Du kan få en meget ny bil, som ikke har kørt jorden rundt, for næsten ingen penge, i øvrigt meget velkørende.

Søren Meyer

Søren Meyer
bruger siden
12-08-2007

25-01-2009 kl. 12:40

hehe...ja overskriften fanger... :-)

Hvis du går efter en Alfa Romeo så sørg nu for guds skyld for, at den er gennem rustbehandlet og jeg mener virkelig, at alt der kan ruste har fået et par omgange. Jeg har selv ejet en Alfa Romeo 156 årgang 1998. Hele undervognen var rustet op på 10 år. Med det sagt så er det en lækker bil, som tlbyder fantastiske køreegenskaber. Men den bruger også meget benzin og olie.

Hvad med en Audi A3 eller en Golf4? Jeg ved ikke så meget om en Peugot, men jeg har da selv over et par omgange haft kig på en 206'er.

Min bror har en Opel Astra fra år 2000. Han kører den til FDM syn hver gang den skal synes - han ved vist ikke hvor strikse de er :-) - og den går gang på gang igennem uden anmærkninger. Min forældre har ikke kørt i andet en Astra og jeg kan faktisk ikke sætte en finger på de biler andet, at de måske ikke er særligt spændende at se på og køre i (jeg har dog kun kørt i 1,6'erer).

God jagt.

Profil slettet

Profil slettet

27-01-2009 kl. 13:15

hej alex...
du lyder lidt forvirret :)
samme situation har jeg selv været i engang , så jeg forstår dig udmærket godt...

min søster har en 206 s16 meget nydelig bil, sdan en kan jeg godt anbefale dig.... der er mange annoncer her på siden..

Tommy Skov

Tommy Skov
bruger siden
12-01-2006

28-01-2009 kl. 14:34

Prøv med dit kørselsbehov, at undersøge leasingmarkedet. Du kan immervækl køre nogle år i en ny bil for 90 k.

MVH

Tommy