Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Rasmus Larsen
bruger siden
30-03-2005
22-01-2009 kl. 10:57
Suzuki Alto, Renault Twingo, VW Polo 6N, (min første bil var en Nissan 100 NX 90 hk til 25000, men ved ikke om det kunne være noget for dig?)
Der findes rigtig mange biler, sørg for at søge på så ny som muligt, med så få KM som muligt.
Der findes rigtig mange biler, sørg for at søge på så ny som muligt, med så få KM som muligt.
H P
bruger siden
06-01-2004
22-01-2009 kl. 11:20
Hej Simon.
"Jeg skal bruge en bil, som kan holde til at køre langt hver dag" Til ca. 20.000,- ???
Min klare anbefaling er: Find flere penge, du får altså ikke meget bil for 20K du risikerer af købe en masse reperationer og problemer.
Hvis du kan finde 50K så får du altså meget mere bil som kan holde noget længere, det bliver totalt set sansynligvis langt billigere for dig.
En Fiat Punto den kommer du langt for 50, eller Suzuki Alto.
Held og lykke
(du får brug for det)
"Jeg skal bruge en bil, som kan holde til at køre langt hver dag" Til ca. 20.000,- ???
Min klare anbefaling er: Find flere penge, du får altså ikke meget bil for 20K du risikerer af købe en masse reperationer og problemer.
Hvis du kan finde 50K så får du altså meget mere bil som kan holde noget længere, det bliver totalt set sansynligvis langt billigere for dig.
En Fiat Punto den kommer du langt for 50, eller Suzuki Alto.
Held og lykke
(du får brug for det)