Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

28-01-2009 kl. 21:35

Tillykke med bilen. Og sikkert meget godt med en benzin til de småture, selvom det selvfølgelig kunne have været lækkert med en diesel til campingvognen.

Hvad må sådan en civic egentlig trække?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Per Mørch

Per Mørch
bruger siden
08-03-2005

05-02-2009 kl. 21:34

Hej Ruth.
Tillykke med det gode valg. Jeg kører selv Honda Civic 1,8 I-shift og synes den er fantastisk. Du kunne jo have valgt den i diesel. Den rykker så vildt og havde jeg overhovedet haft nogen grund til at købe en diesel så havde det været den.
Har kørt Honda siden 78 fordi det bare dur.
Venligste hilsener
Per

Profil slettet

Profil slettet

06-02-2009 kl. 17:03

Hej Ruth - tillykke med bilen. Jeg giver dig helt ret i at undervognsbehandling ikke kan betale sig hvis den forventede ejertid kun er 5-6 år. Du får ganske rigtigt ikke udgiften hjem igen og du når heller ikke at få evt. rustproblemer i din tid. Men det er en religion for nogle - de lever gladeligt med stank og svineri i den tro de dermed har bevaret deres bil for al eftertid.
Til Jacob "Lys i pæren" : det er en god ide at læse tråden inden man ulejliger sig med en kommentar :-)

Michael Thastrup Oggesen

Michael Thastrup Oggesen
bruger siden
01-03-2008

30-03-2009 kl. 20:24

alle biler der kører på de danske veje bør undervognsbehandles, jo før jo bedre. Der er jo en grund til at så mange importere biler fra tyskland, der er vist noget om at de ikke salter vejene. jeg arbejder som sprøjtemand og ser næsten dagligt nyere biler der er angrebet i samlingerne, det er jo ikke noget man lige ser pågrund af sealinger og gummihud, men når man først begynder at skrabe dem fri er de fleste rustrøde, selvfølgelig siger sælgeren at deres biler holder. og må lige sige at rustbeskyttelse på en ny bil ikke lugter eller sviner. prøv dinitrols hot wax det er lugtfrit og det samme som bil fabrikkerne bruger, fabrikkerne har det bare med at glemme hulrummene og de bruger ikke noget slidlag. men pøj med bilen