Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Dennis Preuss Nielsen
bruger siden
15-06-2008
20-01-2009 kl. 11:41
Efter min mening har terminalen det bedste tilbud lige nu. http://www.terminalen.dk/nyheder/Default.aspx?id=13492
Profil slettet
20-01-2009 kl. 11:56
Du kan lease bilen der hvor du køber den... Find ud af hvilken bil du gerne vil have, så gå ud og få både et leasingforslag og et finansieringsforslag. Det skal dog siger at hvis det var mig der skulle købe ny bil mellem 100-150K så ville jeg aldrig lease den, for det kan ikke svare sig. Få bilen finansieret gennem banken eller forhandlerens finansieringsselskab(det er faktisk tit billigere end banken) og køb så din bil, for leasingaftale på disse små biler er tit alt for dyre. Hvis du vil have fuldstændig budgetsikkerhed, så kan du jo tegne en servicekontrakt.
Med hensyn til forsikring, så har næsten alle mærker i dag altså en billig forsikring til unge som du kan tegne, så det er bare at spørge til det.
Her er et par muligheder til bil:
Ford Ka
Ford Fiesta
Mazda 2
Fiat Panda(ikke pæn, men praktisk)
Fiat Grande Punto
Fiat 500(synes dog den bil er for dy i forhold til hvad man får)
Suzuki Swift
Suzuki Splash
Opel Corsa (lad værre med at købe Opel Agila, den er lavet af Suzuki og er den samme bil som Suzuki Splash, du får bare et års mere garanti hvis du køber en Suzuki.)
Så er der de små Toyota, men igen synes de er for dyre.
Citroen C1 og Peugoet 107 er også muligheder, men er nok også nogle af de grimmeste biler der er.
Hvis det var mig ville jeg vælge Mazda 2 eller Ford Fiesta, og så nok mest Fiesta da jeg synes den har et rigtig godt design og har prøver min kammerets og den kører altså rigtig godt.
Håber det kunne hjælpe lidt.
Med hensyn til forsikring, så har næsten alle mærker i dag altså en billig forsikring til unge som du kan tegne, så det er bare at spørge til det.
Her er et par muligheder til bil:
Ford Ka
Ford Fiesta
Mazda 2
Fiat Panda(ikke pæn, men praktisk)
Fiat Grande Punto
Fiat 500(synes dog den bil er for dy i forhold til hvad man får)
Suzuki Swift
Suzuki Splash
Opel Corsa (lad værre med at købe Opel Agila, den er lavet af Suzuki og er den samme bil som Suzuki Splash, du får bare et års mere garanti hvis du køber en Suzuki.)
Så er der de små Toyota, men igen synes de er for dyre.
Citroen C1 og Peugoet 107 er også muligheder, men er nok også nogle af de grimmeste biler der er.
Hvis det var mig ville jeg vælge Mazda 2 eller Ford Fiesta, og så nok mest Fiesta da jeg synes den har et rigtig godt design og har prøver min kammerets og den kører altså rigtig godt.
Håber det kunne hjælpe lidt.