Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Pedersen

Martin Pedersen
bruger siden
16-01-2006

17-01-2009 kl. 09:11

Det kommer jo an på behov..

Hvor mange kilometer kører i? Børn? Hvor mange døre? Sport eller komfort?

1½ år er for langt tid til at i kan bruge denne tråd til noget... til den tid er der kommet nye modeller som måske passer bedre til jeres behov eller stil.

Har selv prøvet dem alle...

Mazda 2 er den sjoveste bil og køre i og er ganske fornuftigt prisgivet, men for mig er den for lille da jeg er 1,93.

Seat Ibiza virker umiddelbart stor, men havde min søster og svoger med ude og kigge på en og det viste sig at den faktisk er en af de mindste fordi pladsen ikke kan udnyttes så praktisk.. Han var nær aldrig kommet ud af den igen. Desuden larmer den 1,4 tdi voldsomt (nu ved jeg ikke hvilken motor der passer til jeres behov). Men den er billig og nogen synes også den er flot.

Opel Corsa er en god bil til pengene og godt bygget, men GAB hvor er den typisk Opel og kedelig!

Jeg er efter turen i går nået til det standpunkt at Ford Fiesta er den bedste af de små til mit behov. Den ser lille ud, men i praksis sad vi bedst i den i forhold til Ibiza (prøvede ikke Corsa eller Mazda 2 i går)

Fiesta'en er en dejlig bil at køre og er flot (synes jeg).. Eneste minus er at det er en Ford.. Deres rygte er ikke ligefrem det bedste, men bilen virker virkelig godt bygget og gennemtænkt. Og det er en helt ny model (jeg vil ikke købe en gammel model og så efter ½-1 år risikere at der kommer en ny udgave og bilen tager et voldsomt værdihop)

Martin Pedersen

Sidst rettet: 17/1-09

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg