Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

02-01-2009 kl. 18:32

Honda'en er en fin bil, det kniber med at holde afskrivningen, den taber hurtigt værien og noget tørstig af en diesel at være.
BMW er en dejlig bil, med det plads den nu har, der kan ikke skrives noget negativt om den udover image i DK.
Audi vil du ikke fortryde, hvis du har været glad for din gamle, bliver du endnu mere glad for den nyere model, holder prisen fint, hvilket du også kan se på din du skal af med nu.
prøv dem alle på en længere tur og svaret kommer helt af sig selv.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Michael Dybkjær

Søren Michael Dybkjær
bruger siden
10-12-2006

03-01-2009 kl. 10:25

Det er tre fine biler, som alle kører godt, men Hondaen ser ude til at have det dårligste udgangspunkt, hvis man ser på nøgne tal. Jeg vil nok selv vælge BMW'en, men med biler i denne prisramme er det meget subjektivt om hvilken man føler sig mest hjemme i. Det ved du nok allerede efter bare 10 min. prøvetur.

Jeg har selv en Alfa 159 SW 1,9 JTDm som jeg ikke ville bytte for en af de 3 - men sådan er det at være Alfisti ;-)

Søren Michael Dybkjær

Søren Michael Dybkjær
bruger siden
10-12-2006

03-01-2009 kl. 17:00

Jeg er enig med Peter i at der går hurtigt Lothenhat i Toyota og nu har Opel ikke 1. pladsen mere med Insignia. - Intet at udsætte på Toyota, men nogen køremaskine bliver den nok aldrig.

Profil slettet

Profil slettet

05-01-2009 kl. 22:19

Hej jeg har prøvet alle 3, audien er efter min mening mest lækker, den nye diesel motor kører bare lækkert, og kabinene designet er en verden for sig, og så er der designet....mums,

jeg har selv haft 3 hondaer , 6 bmwer og 2 audier, alle 3 mærker er pænt fejlfrie, men vær ærlig over for dig selv og forestil dig hvilken bil du vil blive mest glad for at gå ud til om morgenen ??

du kan lease hondas diesel st.car for 4750, audi st. car har carepoint nogle stykker af der har gået en 10-20000km som du kan privat lease for 5500

men jeg vil lige nævne at hondas diesel motor også er fantastisk, bmw har iøvrigt kun aircon hvor audien har klima

hvis du ikke vil lease kunne du også overveje en e46 320d touring 150hk, de er ret billige p.t. og trækker rigtigt fint, find en model m. læder og diverse som gør hverdagen sjovere

mvh

Søren

Thomas Riishøj

Thomas Riishøj
bruger siden
19-04-2006

05-01-2009 kl. 23:20

Hej,

Fede biler alle 3?

Husk der kommer en ny Mazda med 2,2 diesel motor med 185 hk til marts måned. Bare et alternativ!

Thomas