Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
29-12-2008 kl. 22:24
Har selv lidt kig på den, kører idag A4, men syntes den kunne være en seriøs kandidat til ny A4, grundet de matcher hinanden i plads og udvendige dimensioner.
Men må indrømme hækken på bilen, er ikke et af de mange plusser bilen, men må erkende prisen er seriøs positiv plus og udstyret er et stort plus.
Har set den i mørke farver, så er hækken ikke så tydelig markeret og det bliver studeret nærmere i fremtiden.
Passat'en er fin for den der har behovet for pladsen.
Men må indrømme hækken på bilen, er ikke et af de mange plusser bilen, men må erkende prisen er seriøs positiv plus og udstyret er et stort plus.
Har set den i mørke farver, så er hækken ikke så tydelig markeret og det bliver studeret nærmere i fremtiden.
Passat'en er fin for den der har behovet for pladsen.
Bjarne Møller
bruger siden
31-10-2003
21-01-2009 kl. 14:30
Jeg har selv en VW Golf Variant 1,4 TSi 122 Trendline. Årsagen til, at du ikke ser så mange på vejene er, at importøreren ikke har kunne få leveret dem. Jeg bestilte min ultimo januar 2008 og fik den først leveret i begyndelsen af juli 2008. Jeg tror, at der er mange som har købt en Skoda Octavia i stedet, idet leveringstiden er kortere. Bilen og 122 HK TSI motoren kører som en drøm. Leveringstiden er sandsynligvis kortere i dag, idet Finanskrisen først kom efter sommerferien 2008.