Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Ferdinand .

Ferdinand .
bruger siden
15-01-2006

17-12-2008 kl. 14:51

Et par forslag, hvis du vil have helt nyt:

VW Polo 1.2 - fås ny fra 150.000
Ny Peugeot 206 1.4 fås fra 142.000 - 147.000
Skoda Fabia 1.4 fås fra 151.000
Seat Ibiza fås fra 149.000

De er alle nye - og de er tyske kvalitetsprodukter - dvs. deler alle samme underleverandør (VW, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Lamborghini er samme koncern og deler langt hen ad vejen samme komponenter hvad meget elektronik angår)
Peugeot'en er underdog'en i denne sammenligning, men til gengæld god gammel gennemprøvet teknologi hvilket også er grunden til, at den stadig sælges på alle europæiske markeder.

Men som 1. gangs køber, så ville jeg vælge noget billigt og "lære at køre" i den, de første buler er nemlig meget ærgelige og som ny bilist er det bedre, at kunne sige lidt "nå ja" og så komme videre i livet - du har sikkert andet at bruge penge på...

Bemærk, at køber du en demobil hos en forhandler, så får du ikke en ny bil af forsikringen hvis du totalskader den inden for dens 1. år fordi du IKKE er 1. ejer af bilen. Det kan være sure penge at have sparet, fordi du kun får "brugtprisen". Så hellere en bil der er et par år gammel - Kig også på Fiat Panda og Opel Corsa. Jeg kunne sikkert også nævne en stak "østbiler", men dem ville jeg ikke selv vælge - de har ingen sjæl! - og slet ikke Ford!! (har alt for mange dårlige erfaringer/historier fra venner/kolleger)...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jonas Petersen

Jonas Petersen
bruger siden
16-03-2007

24-12-2008 kl. 22:28

Mitsubishi Colt kommer i faceliftet version til januar 2009. Den kører super godt og tyske ADAC test har netop kåret den til mini bilen med bedst kvalitet. Mener forsikring til den starter på 2900,- kr årligt. Og prisen vist nok på 130.000 kr. Velkørende og godt skruet sammen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg