Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
23-11-2008 kl. 20:55
Men Mazda 6 er også en lækker vogn, hvor man får meget for pengene.
Ford Mondeo er selvfølgelig også en mulighed.
VW Passat bør i også kigge på, ligeså Honda accord.
MHT Avensis, vil det give et dyk i prisen for den nuværende model, når den nye lander. Men hvor stort det bliver ved jeg ikke.
Profil slettet
24-11-2008 kl. 13:51
Mondeo: Synes den er lidt dyr.
Avensis: Kedelig bil
Vectra: Lad vær med at købe den, for den udgår efter nytår.
C5: Personligt synes jeg det er en betydelig dårligere bil end de andre du nævner.
Thomas Riishøj
bruger siden
19-04-2006
24-11-2008 kl. 19:21
Jeg har netop den nye Mazda6 Stc. i diesel udgave. Hvis du presser forhandleren lidt kan du gå få den for ca. kr. 350.000. Ellers nap en 2,0 benzin med Bose og læder. Husk også at presse den på prisen. Mit valg var mellem Passat, Mondeo, C5 og Mazda'en.
Jeg tog denne pga. design, renomme og pris, og jeg har bestemt ikke fortrudt. Jeg synes, det er dem flotteste stc. i det segment, men som altid er smagen subjektiv.
mvh
Thomas
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
24-11-2008 kl. 19:24
Vælg IKKE ud fra tilbudsskiltet i butiksvinduet. Vurdér hvad du får for pengene, ikke hvad en sælger kan vise at bilen en gang har kostet i et støvet katalog. Den pris du får, vil din nabo også få, ergo er det prisen! Der sker så meget med bilpriserne i disse år at det er umuligt at sige hvilken bil der vil have det mindste værditab. Derfor min indledende linje.
Mht introduktion af nye modeller: mit indtryk er at mange nye modeller er billigere end de forrige, se f.eks den nye golf IV. Den forsigtige vil vente indtil priserne foreligger...
Sidst rettet: 24/11-08
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
02-12-2008 kl. 15:04
Glem alt om rabatter. Kig på din nettopris og sammenlign med havd du ellers kan få for pengene.