Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

23-11-2008 kl. 20:55

Jeg vil da lige foreslå at i kigger på den nye Opel Insignia der kommer som 4 og 5-dørs her til Januar. st.car kommer til april-maj og er i mine øjne den lækreste i den klasse. Den har bilpressen været meget begejstret for. Den er i øvrigt superlækker. Startprisen i det første stykke tid 300k.

Men Mazda 6 er også en lækker vogn, hvor man får meget for pengene.

Ford Mondeo er selvfølgelig også en mulighed.

VW Passat bør i også kigge på, ligeså Honda accord.

MHT Avensis, vil det give et dyk i prisen for den nuværende model, når den nye lander. Men hvor stort det bliver ved jeg ikke.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-11-2008 kl. 13:51

Prøv at tage hen til din Mazda forhandler, så tror jeg at du kan få et rigtig godt tilbud på en Mazda 6 og til de penge der, tror jeg endda du kan anskaffe dig en Mazda 6 diesel med 140 hk, det ville jeg gøre hvid det var mig.

Mondeo: Synes den er lidt dyr.
Avensis: Kedelig bil
Vectra: Lad vær med at købe den, for den udgår efter nytår.
C5: Personligt synes jeg det er en betydelig dårligere bil end de andre du nævner.

Thomas Riishøj

Thomas Riishøj
bruger siden
19-04-2006

24-11-2008 kl. 19:21

Hej Ole,

Jeg har netop den nye Mazda6 Stc. i diesel udgave. Hvis du presser forhandleren lidt kan du gå få den for ca. kr. 350.000. Ellers nap en 2,0 benzin med Bose og læder. Husk også at presse den på prisen. Mit valg var mellem Passat, Mondeo, C5 og Mazda'en.

Jeg tog denne pga. design, renomme og pris, og jeg har bestemt ikke fortrudt. Jeg synes, det er dem flotteste stc. i det segment, men som altid er smagen subjektiv.

mvh

Thomas

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

24-11-2008 kl. 19:24

Vælg med hjertet.

Vælg IKKE ud fra tilbudsskiltet i butiksvinduet. Vurdér hvad du får for pengene, ikke hvad en sælger kan vise at bilen en gang har kostet i et støvet katalog. Den pris du får, vil din nabo også få, ergo er det prisen! Der sker så meget med bilpriserne i disse år at det er umuligt at sige hvilken bil der vil have det mindste værditab. Derfor min indledende linje.

Mht introduktion af nye modeller: mit indtryk er at mange nye modeller er billigere end de forrige, se f.eks den nye golf IV. Den forsigtige vil vente indtil priserne foreligger...

Sidst rettet: 24/11-08

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

02-12-2008 kl. 15:04

Og hvad sker der så når du vil sælge bilen igen? Så nytter det jo netop ikke at henvise til hvad listeprisen var inkl alt det herlige udstyr for naboen har jo fået bilen til samme pris og brugtprisen bliver derfor herefter.

Glem alt om rabatter. Kig på din nettopris og sammenlign med havd du ellers kan få for pengene.