Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
25-11-2008 kl. 11:07
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
26-11-2008 kl. 23:49
Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008
28-11-2008 kl. 20:57
Dernæst har f.eks Toyota typisk en noget bedre gensalgsværdi end de franske mærker
Kenn Aakjær
bruger siden
06-02-2007
18-12-2008 kl. 09:49
og ja, biler ruster.... "FÅ LORTET BEHANDLET INDEN DEN TAGES UD PÅ VEJENE"
Mercedes havde en masse problemer med deres biler brugte mere strøm end den producerede, så hvis den stod stille mere end et døgn, skulle man finde kabler frem.
Skoda ikke min skyld (ret god bil idag)
Fordomme imod fiat og deres elsystemer ikke virkede i 90`erne...
men det var 90`erne, idag er det et nyt årtussinde!
Ferdinand .
bruger siden
15-01-2006
19-12-2008 kl. 16:50
Os så lige et par strøtanker: En Colt med en 1.5 motor.. jo da - et "udmærket" valg - bruger rigtig meget brændstof og alle nye Colt'er larmer af Hel.... til! Importøren i DK har nemlig sparet en støjdæmpende plade over motoren. Desuden får de mange stenslag nederst på alle døre - de er umulige at skifte forlygtepærer på (skal skiftes gennem inderskærmen gak gak!!), og bakgear er heller ikke optimalt - børster alt for let tænder når bilen er kold!!! Har de ikke A/C dugger de forfærdeligt og affjedringen er heller ikke noget at reklamere vildt for! Det er en nogenlund ok bil til bykørsel og lidt landevej, men motorvej... næh tak - husk høreværn!!
og hvad angår franske biler... Helt ærligt Torben K, du er efter sigende ekspert, så må jeg bede dig om at være lidt mere orienteret - alle biler har visse steder, der skal bruges specielt værktøj, men almindelig vedligeholdelse kan sagtens klares med almindeligt værktøj, der kan købes af lægmand.
Jeg er personligt slet ikke til østgryder, men en Nissan Micra er billig og dem jeg kender med noget sådant i garagen har halt flere af dem - og aldrig haft problemer og omkostninger ud over almindelig vedligeholdelse...