Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
16-11-2008 kl. 22:23
Men til syvende og sidst kan man ikke sige noget om hvilken af bilerne der "vinder". Vælg den du synes mest om.
Thorbjørn Steensen
bruger siden
21-03-2007
17-11-2008 kl. 23:00
Tag Golf'en (model VI)med DSG (7 trin) og find en ordentlig forhandler. Visse VW-forhandlere tror stadig kunderne er til for dem og ikke omvendt. Golf'en er en helt ny model og BMW'en har lige fået sit første ansigtsløft. Hvis vi sætter os ud over fornuften skal du lade hjertet bestemme - og siden du spørger, virker det som om du drømmer om BMW'en...
Mvh
Thorbjørn
Morten H
bruger siden
03-04-2005
17-11-2008 kl. 23:59
Morten H
bruger siden
03-04-2005
18-11-2008 kl. 00:14
Mange indlæg handler om rustbeskyttelse og reservedelsdpriser.
Det er på ingen måde "for sent", at rustbeskytte en 320i/E90'er fra 2005 eller nyere. Så dette må du ikke tage som et vægtende argument.
Hvorvidt det er nødvendigt? Det er så en helt anden sag - efter 3 forskellige BMW'er (E36/E46/E39), ville jeg slet ikke bekymre mig om den er rustbeskyttet, da dette mærke hverken er, eller har været kendt for, at ruste!
Reservedelspriserne - sæt dig ned med en god kop kaffe, lav et regnestykke over, hvor mange penge du har brugt på reservedele på lad os sige dine seneste 3 biler.
Har du brugt kr. 100,- og bruger dette som indekstal og BMW ligger på index 120, så kan du hurtigt regne ud, hvor meget dyrere BMW'en bliver. I min verden vil dette heller aldrig kunne afgøre udfaldet!
Jeg prøver på ingen måde, at gøre Golf'en til en ringe bil. Men BMW er på alle måder en bedre bil, hvis man - lige som jeg - vægter samlekvalitet, sublimt indrettet førerplads, en virkelig lækker motor og kvalitetsfornemmelse højt.
Til info har jeg, som nævnt tidligere, ejet 3 BMW'er - og på nuværende tidspunkt har jeg en Golf IV og en Touran.
Og jeg er IKKE til store spoilere, fælge på størrelse med møllehjul eller andet "Yallah"-gejl, som andre brugere herinde får BMW-ejere til, at fremstå som.
BMW er, når den står som da den forlod fabrikken, en diskret, men meget stilfuld bil - og specielt E90'eren er meget vellykket, diskret og helstøbt, men stadig umiskendeligt BMW'sk.
BMW er ganske enkelt kvalitet og det bliver ikke meget bedre!
Held og lykke med bilvalget - MVH Morten