Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

27-10-2008 kl. 20:19

Jeg synes, at du skal lede efter en Ford S-Max.
Den er utroligt rummelig, og der er ingen biler i klassen, der kører bedre.
Netop derfor blev den også årets bil i Europa, da den kom frem.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

28-10-2008 kl. 11:50

Hvis bugettet siger ca. 250k hvad så med en Ford C-Max?

Profil slettet

Profil slettet

31-10-2008 kl. 08:46

LAD VÆRE med at købe den tilbudte KIA CARNIVAL CAMPER den er ikke til at komme af med igen, den er tung, stor , ikke økonomisk og koster en krig i vægtafgift og når den så til med har kørt 182000 så begynder det at koste. Dermed er det ikke sagt i ikke skal vælge Kia men hold jer fra en CARNIVAL og specielt Camper modellerne, de har et begrænset publikum, hvor imod (alm. modeller IKKE CAMPERE) HAR ET SÆDE MERE (6-7) ALT EFTER ÅRGANG DVS SAMMENBRAGTE familier er oplagte til 6-7 personers det er de altså ikke til en camper der bare er en tung st.car som man iøvrigt har svært ved at bruge som camper da taget er skruet fast...
hold jer til det denne tråd startede med og som i selv lagde lidt op til ..

Toyota Corolla Verso Sol og VW Touran'

meget andet vil blive økonomisk ruin......

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

03-11-2008 kl. 13:56

Hej Birthe.

Har du overvejer Kia Carens?
Der kan du få en helt ny indenfor dit budget, og den har markedets bedste garant på hele 5 år unden km-begænsning.

Den har godt nok ikke tre seperate bagsæder, og jeg ved ikke, om det kan tilkøbes, men den er til gengæld bredere end en Touran.

Her er et eksempel:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Kia-Carens-2,0-CVVT-Active-5d_ID180401176.htm

Alternativt kunne du se på en C-Max.
Den kører rigtigt godt.

Mikael Sørensen

Mikael Sørensen
bruger siden
29-12-2006

03-11-2008 kl. 19:52

Jeg er enig med flere indlæg - Touran er et oplagt valg. Jeg havde i 3 år en 2.0 TDI, kørte 200.000 km. Dejlig familiebil. Hvis jeres budget ikke helt rækker, kunne I overveje at gå ned i GolfPlus. Ikke så meget plads, men stadig 3 gode sæder bag og fornuftig plads. Go' jagt !

Profil slettet

Profil slettet

06-11-2008 kl. 21:00

Vi har haft mange fabriksnye biler også VW og Toyota. Der er ingen tvivl KIA overgår dem alle og specielt VW og Opel. KIA er en top kvalitets bil med lav afskrivning, har haft fire, to på gule plader og to på hvide. (Carnival)

Profil slettet

Profil slettet

07-11-2008 kl. 10:32

Hej
Jeg kører i den "nye" model af Kia Carens, fra september 2007. Har indtil nu kørt 52.000 km, absolut uden problemer, og bilen kører fantastisk godt. Kan kun anbefale denne bil, på grund af erfaring og garanti samt pris.

Profil slettet

Profil slettet

11-11-2008 kl. 12:18

prøv en kia carnival camper, med 6 sæder. Vi har selv 4 børn og har ingen problemer med 3 autostole, samt barnevogn. Vi oplever det er en bil med sikkerheden og komforten i højsædet.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

11-11-2008 kl. 13:56

Jeg er ret sikker på, at der ikke kan være tre barnestole på bagsædet i en Mazda 5.
Den har ikke er rigtigt midtersæde, men blot en smal pude.

Profil slettet

Profil slettet

21-11-2008 kl. 12:42

Jeg vil afgjort vælge en kia carnival hvis man skal se i penge-pungen
hvis ikke så vælg en vw multivan.har selv en kia carnival ex nordic
(manuelt gear den mest økonomiske )men en 2,9l diesel kræver at den køres driftvarm =mere end 20km pr start ellers er brændstof forbruget stort kører selv dagligt vordingborg/taastrup 15,4kml
har kørt 115.000 på 2 1/2 år uden en eneste rep ud-over almindelig service og rigtigt hold dig fra fransk og køb nu ikke for småt 4 børn og op-pakning det kræver en hvis størelse

Profil slettet

Profil slettet

21-11-2008 kl. 12:56

Som du kan se er der mange meninger nogle skal skohorn andre værktøjskasse med i handlen når de køber ny bil.
Jeg ville vælge en kia carnival
prøv evt at snakke med en kia ejer tilfældig en dag( på en tank eller hvor du ellers møder en)
prøv evt at kikke på www.mandagsbiler.dk