Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
24-10-2008 kl. 16:03
Profil slettet
24-10-2008 kl. 16:32
Dem som køber en Primera er tit personer som vedligeholder og passer deres biler, så der er massere af velholdte eks. til salg.
Profil slettet
02-11-2008 kl. 14:52
Jeg er en glad ejer af en Nissan Primera fra '93 (P10). Har haft bilen i 3 år og har kun positive ting at sige om den. Jeg vil dog ikke anbefale bilen til en familie på fem (med små børn), da det kniber med at få plads til 3 børnestole på bagsædet.
Vi har to børnestole 18-36 kg og en babystol 0-18 kg. Børnestolene passer fint på bagsædet, men så er der ikke plads til en voksen i midten (hvor der kun er en 2-punkts sele). Babystolen passer til gengæld ikke på bagsædet, da sikkerhedsselen er for kort. Babystolen kan kun være på passagersiden, med sædet trukket helt tilbage. Så fra at være en dejlig bil til fire, er det blevet en alt for lille bil til 5.
Sidst rettet: 3/11-08
Christian Thomsen
bruger siden
29-07-2008
02-11-2008 kl. 16:57
Har lige købt bil i samme pris leje - endte med en Ford Mondeo - fra 99 som havde gået 212000, nysynet - Fin bil - med meget plads - og man skal ikke være bange for at den har gået lidt kilometer.
Hvis du søger og købe fra private som har gjort sig ulejligheden og få bilen synet - så går du ikke helt galt i byen. Desuden er hatchbacken ca. 10.000 kr. billigere end stationcar eller sedan modellerne. Hatchbacken er grimmere - det er den !! Men mere praktisk en sedan - og billigere - så det var det jeg købte.
Har også haft en primera fra 96 tidligere - Primeraen har klart bedre kørsels komfort på lange ture - men der er ikke helt så meget plads som i en mondeo - så lidt efter hvad dit behov er vil jeg anbefale begge biler.
Profil slettet
03-11-2008 kl. 11:36