Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Christian Rohde

Christian Rohde
bruger siden
04-04-2005

21-10-2008 kl. 13:14

Når prisen skal være 200.000 ville jeg nok vælge S60.
Den er super velkørende og lugter af fornuft og prestige.
Derudover med mulighed for billig service i Sverige.

Grundet den nye model kan man få de "gamle" til rimelige penge.
F.eks.
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Volvo-S60-2,4-4d.-T_ID358629.htm

Jeg ville fokusere på 2.4 T, men hvis man vi lidt længere ned i KM så er der også 2.4 med både 140 og 170 hk.

God fornøjelse

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Rohde

Christian Rohde
bruger siden
04-04-2005

22-10-2008 kl. 00:20

Den har kørt alt for meget. Er halv dyr i service og dyr i forsikring.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

24-10-2008 kl. 13:57

Jeg må tilslutte mig hoben af BMW elskere. BMW er ikke nødvendigvis en bedre bil. Den er bare bedre at køre. Jeg kører selv en 530i fra 2004 og den bil får smilet frem HVER dag.

Hvorfor bruge 200.000 på et transportmiddel med mindre det er for at nyde livet? Ellers kan du lige så godt tage bussen.

Søren.

Profil slettet

Profil slettet

15-11-2008 kl. 12:41

Hej
prøv en Volvo S80 så kører du en bil der har alt, en af de få biler du sætter dig ind i og ikke ned i ( prøv den )

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

15-11-2008 kl. 23:49

Hej

Hvad med en SAAB 9-3. Der kan man godt finde nogle ret pæne eksemplarer. En Kammerats far har lige købt en. Og den er altså ganske lækker.

Eller hvad med en 6-cyl Ford Mondeo. Jeg ved godt at Ford ikke er i samme kaliber som de andre mærker. Men med den dejlige 6-cyl motor fornemmer man virkelig at man sidder i en luksusvogn.
Den er også til at betale i forsikring og vedligeholdelse. De er også til at finde inde for din prisramme. Og så er de ikke så gamle.
Jeg har en Mondeo V6 med alt i udstyr. Og det er altså en lækker slæde at køre rundt i. Kan klart anbefales.

Profil slettet

Profil slettet

18-11-2008 kl. 12:08

Saab = lidt opel-lidt surbaru-meget lidt saab.
BMW = kvalitet sportslig.
audi = kvalitet - meget dyre reservedele.
Lexsus = kvalitet - fin toyota.
Mercedes = kvalitet - dissel (taxa)- billig reservedele - komfort - god gensalgsværdi - prøv en mercedes synes ikk den kan sammenlignes med mindre man vil have en bil med sportslige køregenskaber så er det kun BMW.
Volvo = kvalitet - virker lidt billig i interiør - dyr reservedele - køre ikke langt på litern.

Prøv en mercedes og en BMW , de køre begge med baghjulstræk (det eneste rigtige) mvh Palle