Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

10-10-2008 kl. 12:47

Hvis det er Astraen, så ville jeg købe en fabriksny i stedet for, for jeg synes den du har kig på er for dyr i forhold til nyvognsprisen...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

11-10-2008 kl. 14:28

Jeg har da godtnok ikke en Astra fra 05, ja jeg har slet ingen opel, men jeg har da haft 8 opler gennem tiden, alle fine biler (fra årg.1975-1997).
Hvordan kan du uden videre påstå at en Kia skulle være en meget bedere bil end en Opel, kvallitetsmæssigt mener jeg nu der mangler en hel del. Og stop så med den 7års garanti,for det første så er den da vist godt betalt med dyre og hyppige service eftersyn, for det andet ,hvis men kører meget er det kun 150000 km.Inden du og andre slynger om sig med at "nye" bilmærker er åhh så fantastiske synes jeg lige i skal give dem en chance for at vise om de nu også er det. i den mellemlækkende periode kan i jo så passende købe dem,i stedet for at prakke andre uskyldige sjæle den på. Og så lidt til Erik, køb du roligt en Astra eller en Fabia det er gode og stabile biler, Men hvis du slet ikke har forstand på biler synes jeg at du skal købe ved en aut. forhandler, og hvis du køber drugt så få en bilkyndig til at hjælpe dig, om det er Fdm eller en bekendt med forstand på biler betyder ikke så meget.

Mvh. Peter

Profil slettet

Profil slettet

12-10-2008 kl. 10:59

Jeg menet at du skulle købe en fabriksny astra classic...

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

12-10-2008 kl. 19:09

Køb en fabriksny med garanti, fornuftig finansiering og forsikring