Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

07-10-2008 kl. 00:12

nu er det jo en fransk bil så teknikken er ikke af den bedste kvalitet men husk ALTID at tjække om der er fuld vedligeholdelseshistorie (fuld stemplet servicebog undervognsbehandlet osv) om bilen har et lavt km tal om bilen har været "udsat" for røg/dyr om den har et lavt km tal ejerhistorie og om bilen har været skadet fuld servicebog og undervognsbehandling er det vigtigste

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

07-10-2008 kl. 11:11

Hej Rolf.

Glem alt om de der "fagtosser" der siger at Peugeot ikke kan holde.
en Peugeot 306 og for den sags skyld en xsara er Elektrogalvaniseret det betyder at de rustmæssige holder længere end feks. en japansk bil af samme årgang.
hvad hjælper det at du har en japansk bil der kan starte, men som er så rådden i bunden at pladerne kan blive klippet hvis du møder ordensmagten.

Når det er sagt, så skal du vide at en bil til 30k UANSET hvor den er bygget kan gå/går i stykker.

Du er simpelthen nødt til at beregne vedligeholdelse/reperationer på sådan en bil.

Alternativet er en lille NY bil til 100K, med en billig forsikring, den er ikke nødvendigvis dyere på. kørt km. end een til 30K

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

07-10-2008 kl. 13:56

ja det er rigtigt at japanske biler ruster lidt mere end mange (nyere) franske biler hvis de ikke er undervognsbehandlet undervognsbehandling er et must uanset hvor bilen er lavet

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg