Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

01-10-2008 kl. 11:40

Vi har en Aygo og min søster har en Panda og jeg har naturligvis kørt dem begge.

jeg er meget glad for vores Aygo, men synes at Pandaen har bedre sæder, man sidder lidt højere oppe. Aygoen er til gengæld mere letkørt i kobling,gear m.m.

Om en Panda er billigere i drift end en Aygo over eks. 4 år det er den ikke, der har Aygoen vundet flere tests som viser at den er billigst over 4 år ( nybil )

Jeg ville prøve dem begge og sammenligne udstyr,sikkerhed,pris m.m.

Lad mig høre fra dig når du har valgt og hvorfor det lige blev den model ?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Tvorup Træholt

Christian Tvorup Træholt
bruger siden
13-06-2003

05-10-2008 kl. 15:52

Havde selv en Peugeot 107 for et år siden. Rigtig dejlig letkørt lille bil. Jeg havde en kort periode derefter en Panda som lånebil og synes altså der var mere bil i den. Bedre komfort og kvalitetsfornemmelse. En anden ting er så designet. Personligt er jeg ikke så pjattet med dens firkantede design, men det er jo en smags sag.

Profil slettet

Profil slettet

05-10-2008 kl. 16:56

Vi har en Panda 2008 i familien, jeg tror ikke det kan betale sig at købe brugt i forhold til nyvognsprisen (lige under 100k) + de ting du kan forhandle med af gratis serviceeftersyn osv. Desuden har Fiat en favorabel aftale med Alka der gør at du får 3 års forsikring stortset uden betaling, hvilket er godt hvis du er ny billist.

Bilen kører glimrende set i lyset af at den er motorsvag. Desuden holder den de lovede km/l.

Sidst rettet: 5/10-08

Profil slettet

Profil slettet

06-10-2008 kl. 20:34

Husk bare at dette kun gælder benzin udgaven.