Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006
29-09-2008 kl. 18:24
Men .. hvis du vil en klasse over C'eed, køre over 20 km/l og ikke bøde mere end 250000 ... er der ikke mange muligheder.
Med andre ord - du er nok nødt til at gå på kompromis et sted. Pladsen kan du ikke undvære - jeg forestiller mig, den financielle max-grænse er gældende - og så er der brændstoføkonomien tilbage...
Med mindre... du finder plads til dine børn i Kiaen. Ville det eventuelt være muligt at udskifte barnestolene til smallere modeller? Bare en tanke...
God jagt - -
Profil slettet
29-09-2008 kl. 20:08
Husk at der er forskel på 307 SW og 307 st.car. Førstnævnte har 3 enkeltstole og glastag, og st.car har alm bagsæde (2 pladser og en "pukkel" i midten)
Henrik Rathje
bruger siden
06-03-2004
29-09-2008 kl. 21:54
Cee'd er sikkerhedsmæssigt en bedre bil end Berlingo... udover at kvaliteten er bedre efter min mening og erfaring.
KAN godt være et problem med 2 barnestole + et barn uden på bagsædet i en Cee'd SW.. som Ulrik nævner så kan det være meget afhængigt at hvilke stole det drejer sig om!.. nogle stole fylder meget i bredden.. 5-10cm forskelle i bredden er ikke unormalt modellerne imellem.. så jeg ville klart vælge en cee'd SW og så købe stole der kan være der.. og så er det jo bare at prøve om de kan være der..
Profil slettet
29-09-2008 kl. 22:37
Køb en Xsara Picasso med den suveræne 1,6 hdi.
Masser af plads og fin økonomi. 3 separate sæder bagi.
mvh. Ole