Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
26-09-2008 kl. 12:10
Octavia fås ikke med commonrail endnu. både 1,9 og 2,0'eren er PD.
I superb'en kan du vælge mellem commonrail og PD
I superb'en kan du vælge mellem commonrail og PD
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
26-09-2008 kl. 18:15
Mht plads i bilen er der altså noget mere plads i passaten, da den er noget større end Octavia. Men teknisk set er de rimeligt ens. Samme motor samme gearkasse.
Jeg er ikke helt sikker på om der kan sidde 3 børn på bagsædet i en Octavia, men er overbevist om det snildt kan lade sig gøre i Passat. Men det må komme an på en prøve.
Om merprisen er rimelig, synes jeg ikke. Passat er den dyreste i den klasse af de alimindelige mærker. Og som regel er der sparet på udstyret i forhold til de andre mærker. Men bevares det er en pæn bil, med mange muligheder. Passat vil nok også holde prisen lidt bedre. Men der er immervæk også en merpris der vil noget på passat.
Jeg er ikke helt sikker på om der kan sidde 3 børn på bagsædet i en Octavia, men er overbevist om det snildt kan lade sig gøre i Passat. Men det må komme an på en prøve.
Om merprisen er rimelig, synes jeg ikke. Passat er den dyreste i den klasse af de alimindelige mærker. Og som regel er der sparet på udstyret i forhold til de andre mærker. Men bevares det er en pæn bil, med mange muligheder. Passat vil nok også holde prisen lidt bedre. Men der er immervæk også en merpris der vil noget på passat.
Lars B.
bruger siden
06-01-2004
28-09-2008 kl. 22:18
At der er sparet på udstyret mener jeg ikke er rigtigt. (enig hvis du tager Trendline) Men går du efter Comfortline, får du mere udstyr end andre biler jeg har sammenlignet med. El sæder, fartpilot, 2 sidet clima for at nævne nogle....