Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Michael N
bruger siden
06-04-2005
17-09-2008 kl. 21:44
Pæn bil - men gå uden om 2,0 benzin motoren...... med den ekstra vægt camper modellen har med sig så er den mere end sløv.
Jeg har tidligere fået oplyst at disse camper modeller har så megen ekstra vægt smidt i bilen at der er et unaturligt slidt på undervogn m.m jeg ville undersøge disse faktorer inden et køb.
Alternativet til den nævnte model kunne være en previa af sidste generation.
Jeg har tidligere fået oplyst at disse camper modeller har så megen ekstra vægt smidt i bilen at der er et unaturligt slidt på undervogn m.m jeg ville undersøge disse faktorer inden et køb.
Alternativet til den nævnte model kunne være en previa af sidste generation.
Profil slettet
18-09-2008 kl. 12:43
Camper-varianter af biler som Peugeot 807 er hård kost for motoren (læs: køb dielselvarianter med godt bundtræk og bedre brændstoføkonomi end benzinvarianter.)
Har du overvejet andre alternativer? F.eks. VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra, Citroen C8, Chrysler (grand) Voyager m.fl. Der er masser af andre biler som Peugeoten. Ved ikke om nogle af dem er strt bedre eller dårligere end andre men der er stort udvalg af den type biler.
Lige som alle andre varer hænger nok også pris og kvalitet sammen hér.
Har du overvejet andre alternativer? F.eks. VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra, Citroen C8, Chrysler (grand) Voyager m.fl. Der er masser af andre biler som Peugeoten. Ved ikke om nogle af dem er strt bedre eller dårligere end andre men der er stort udvalg af den type biler.
Lige som alle andre varer hænger nok også pris og kvalitet sammen hér.