Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

17-09-2008 kl. 22:04

hej lars

det ville jeg godt nok ikke turde.da den ikke kan undgå at være slidt
det kan blive ekstremt dyrt hvis turboen går eller dyserne og brændstofpumpen.det er nok et spørgsmål om tid før de begynder at gå i stykker.og så er der også det med afskrivningen da der ikke er ret mange der vil købe en bil der har gået så mange km.
så er den ikke ret meget værd efter bare 1 år mere
mvh per

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

19-09-2008 kl. 17:13

Er i gang med sådan en balje på værksted. Ny turbo, samt renovering af tilkokset motor... Prisleje ca 20-25.000

Kristian Aunfelt

Kristian Aunfelt
bruger siden
08-02-2006

02-10-2008 kl. 08:36

Hej Peder

Jeg er den lykkelige ejer af en Ford Focus C-max 1.6 Tdci fra aug 2004. Samme motortype som den du kigger på. Købsprisen var 200000kr med en kilometerstand på 93000km. Det er til dato den bedste bil og motor jeg har været ejer af. Derudover er komforten og pladsen i bilen helt igennem god. Jeg ville ikke være bekymret for de 250000km, men du må nok forvente at dysserne skal renses. Mine dysser sodede til lige efter køb, men siden da har der ikke været noget som helst. Jeg synes måske prisen på 120000kr er lidt højt sat og min anbefaling ville nok være og prøve at presse prisen eller finde en med et lavere km tal. Min går ca 17,5km på literen, men der er også en del bykørsel med ind i billedet. Ved længere ture med konstant fart holder den sagtens 20 km på literen. Motoren i den du kigger på er langt fra færdig, men du må selvfølgelig påregne lidt vedligeholdelse, men tror ikke det er det vilde.

Held og lykke

Kristian