Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
09-09-2008 kl. 13:38
Sådan som vw´s teknik fungerer i øjeblikket, er det vist ikke god reklame for Ibiza at skrive at den har wv teknik...
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
09-09-2008 kl. 19:18
Hej Jacob.
Der er en 7 sider lang sammenlignende test af Mazda 2, Seat Ibiza og Opel Corsa i nyeste udgave af Autobild.
Du burde kunne købe bladet i din lokale bladkiosk fra d. 11.09.2008.
Der er en 7 sider lang sammenlignende test af Mazda 2, Seat Ibiza og Opel Corsa i nyeste udgave af Autobild.
Du burde kunne købe bladet i din lokale bladkiosk fra d. 11.09.2008.
Profil slettet
10-09-2008 kl. 01:12
Hej Jacob,
Jeg har en Seat Ibiza 1,4 TDI fra juni 2007 som jeg har haft fra ny. Jeg har pt kørt 82000 i den.
Jeg kan stort set kun tale positivt om den!
Det eneste problem jeg har haft, var en ledningsfejl (knækket ledning) som Seat lavede på garantien.
Jeg synes personligt at det er en rummelig bil i, størrelsen taget i betragtning, har aldrig følt at jeg sidder i en lille bil.
Den ligger godt og stabilt på både motorvej og "ud over landet".
Hvis jeg skal nævne noget negativt, skal det være motorstøj ved hastigheder over 120 km/t.
Jeg vil tro at ca 80 % af min kørsel har foregået på motorvej, det meste ved hastigheder omkring de 120, gennemsnitligt kører jeg ca 20 km/l.
alt i alt en god bil efter min mening.
skriv hvis der er noget specifikt du gerne vil vide, så skal jeg svare efter bedste evne.
Mvh Christian
Jeg har en Seat Ibiza 1,4 TDI fra juni 2007 som jeg har haft fra ny. Jeg har pt kørt 82000 i den.
Jeg kan stort set kun tale positivt om den!
Det eneste problem jeg har haft, var en ledningsfejl (knækket ledning) som Seat lavede på garantien.
Jeg synes personligt at det er en rummelig bil i, størrelsen taget i betragtning, har aldrig følt at jeg sidder i en lille bil.
Den ligger godt og stabilt på både motorvej og "ud over landet".
Hvis jeg skal nævne noget negativt, skal det være motorstøj ved hastigheder over 120 km/t.
Jeg vil tro at ca 80 % af min kørsel har foregået på motorvej, det meste ved hastigheder omkring de 120, gennemsnitligt kører jeg ca 20 km/l.
alt i alt en god bil efter min mening.
skriv hvis der er noget specifikt du gerne vil vide, så skal jeg svare efter bedste evne.
Mvh Christian