Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

06-09-2008 kl. 15:42

Den nye A4 er vokset en hel del i forhold til den gamle. Den ville i hvertfald være stor nok til mig.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

06-09-2008 kl. 23:45

Der er ingen tvivl om at den nye A4 Avant er vokset, så den kan bruges som en regulær st.car. Men om det er nok, kommer lidt an på jeres behov. Der er ingen tvivl om at der er masser af plads i en A6 avant.
Men jeg ville måske også være lidt i tvivl om man kunne "nøjes" med en 170 hk A6. Det er jo ikke ligefrem det mest optimale valg.

Uanset om du vælger den ene frem for den anden, er det vigtigt på sådan en luksusvogn at der sidder den rigtige motor i, ellers falder den lidt til jorden.

Men 3,0 tdi i A4 avant er godt nok en ret lækker sammensætning.

Jeg er dog mest til A6 avant.... meeeen der skal altså den rette motor i, ellers kan det være ligemeget....

Ud og køb en barnevogn der ikke fylder så meget.....

Held og lykke med valget....

Alternativt kunne en Brugt A6 Avant 3,0 Tdi være noget?

Profil slettet

Profil slettet

07-09-2008 kl. 06:20

Har været i næsten samme situation.. Eneste rigtige pga værditab plad og lign. En brugt A6 3,0 Tdi Avant.. Limoen kan der ikke være en ordentlig barnevogn, ligeså i A4 som er alt for lille.. Den faceliftet A6 2,0 har ikke aut gear som standard og bliver for dyr med værditab.. Der er 4 hjulstræk og aut gear som standard i A6 Avant 3,0 TDi

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

07-09-2008 kl. 19:09

Led lys fåes også på den nye A6 faceliftede