Bilbasen Forum
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
27-08-2008 kl. 11:49
307 er en dejlig bil, jeg forstår godt at du kigger på sådan een.
Men prøv evt. at kigge på en 406 st. car. den er ikke lige så populær som 307, og så er AFSRKIVNINGEN fra ny noget højere, det betyder at du får mere bil :-)
Så vidt jeg kan se, så kan du få en 406 som er 1-2 år nyere og med et lidt lavere km. tal inden for dit budget.
406 var DYERE fra ny, og så er den lidt større og mere komfortabel end 307 er.
God jagt.
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
27-08-2008 kl. 14:27
Ps. Uanset hvilken bil du spørger til vil der altid være nogle som mener det ikke skal være den :-)
Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006
29-08-2008 kl. 10:04
NU MÅ DET HOLDE OP!
Kan der ikke laves et forum, der alene behandler Carinasnak, eller lægges et Carinafilter ned over denne hjemmeside?
Jeg anerkender, at den kører hæderligt, og at de bliver ved og ved og ved - - men der er altså noget indskrænket over at foreslå Carina hver eneste gang.
Grunden til, at Carina findes på brugtvognsmarkedet er, at nogen vil af med den igen. Jeg er sikker på, at de nærmest har kunnet rasle penge ud af den bil, mens de har haft den. Men nu vil de ikke have den mere. Kan det være fordi, den er ved at være for gammel? For lidt sikker? Eller? For det passer ikke ind i den nærmest sekteriske stemning, der er om bilen på dette forum.
307? Måske - jeg er ikke imponeret over Peugeot, har ikke set nogle beviser for, at de laver bedre biler end Citroën - og undrer mig derfor, at de sælger bedre. Så - hvis I gerne vil have en fransk bil, vil jeg anbefale Citroën, hvor i får en nyere bil til samme pris - lavet af de samme stumper, samlet af det samme frøspisende folkefærd.
Ellers er der jo altid Ford Mondeo, som nok godt lige kan presses ind i budgettet i årg. 2001, Nissan Primera som ligeledes formentlig kan presses i samme form, Skoda Octavia (hvis i ikke har brug for meget benplads på bagsædet) eller hm, tja, bum - det var vist lige det...
God jagt
Profil slettet
13-09-2008 kl. 10:19
Har selv haft en 307 st.car. og den kører sgu godt. Pladsen er fin og kørselsøkonomien er fin (min diesel 307'er kørte snildt 16-18 km/l i snit.)
Men, der var godt nok mange reparationer. Aircon, gearkasse, bremser m.m. gav et totalt set dårligt økonomisk bekendtskab. Om jeg var uheldig ved jeg ikke men bilen blev for dyr i totaløkonomi.
I dag har jeg en leaset VW Touran 2.0 TDI for de samme kr./md., som jeg holdt min 307'er for!
En VW Golf st.car er størrelsesmæssigt lig med 307'eren og der får du altså også en fin bil.