Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

25-08-2008 kl. 18:53

Jeg ville helt klart tage en bil med hjem som ikke findes i DK, der er mange bilmodeller som ikke føres i europa men kun i bla.a USA, så hvorfor ikke tage eks. en Ford X model med hjem med en stor V8 motor ?

Eller hvad med en camaro SS fra 65`....mere cult findes ikke

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

25-08-2008 kl. 18:57

Jeg har faktisk ingen anelse om, hvad den koster at importere, men jeg ville snuppe en Plymouth Prowler - den ser man sku sjældent foran Netto.

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

25-08-2008 kl. 22:07

Hvad med en lille Dodge charger

Tor Sørdal Brink

Tor Sørdal Brink
bruger siden
29-11-2003

23-09-2008 kl. 11:30

Helst åben, gerne være - eller i det mindste have - klassikerpotentiale, gerne veteran...det må da være enhver drengerøv's drøm, at have så mange muligheder. Jeg er godt nok mest til GM's produkter, men i lighed med S.H. vil jeg anbefale dig at finde en Plymouth Prowler. Det er en ren geni-streg fra Chrysler Corp's designafdeling. Den ER allerede en klassiker. Den har ingen svingegenskaber, men op i r.... med det, for sådan en skal man SES i, så der er dømt cruising LANGSOMT... tag 3,5 liters modellen hvis du vil beholde den originale motor i. Ellers få fat i en, som der er nogen der har proppet en V8'er i. Så slipper du nemlig at gøre det selv. For selvfølgelig skal en Prowler have en V8. Hvis du vælger veteran, hvilket jeg godt ville kunne forstå - da afgifterne er 3 gange højere end bilerne er værd - her i lille Danmark, så vil jeg anbefale flg. som er eller bliver klassikere.: Camaro 67-69 ( meget populær og udbredt) Camaro 70½-73 (bliver kult), Dodge Challenger/Charger 69-73, Plymouth Barracuda 70-73 (Den kan blive et guldæg), Corvette 69-73 (men dem er der godt nok mange af i DK). Om man er til Mustang og Porsche og sådan noget, er jo en smagssag. Held og lykke dit heldige asen.
Sidst rettet: 23/9-08

Sidst rettet: 23/9-08