Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

10-08-2008 kl. 19:47

Objektivt betragtet er det et godt valg. Selvfølgelig hører man om historier om Citroen osv. Da det er en 1,6 hdi du nævner, er det dermed en model fra 2005 og frem. Det sikre en væsentlig mere driftsikker bil end de tidligere. Havde selv en 2,0 hdi og den var god i de 3 år jeg havde den (indtil nytår). Den værditabte dog bare som sand mellem hænderne, så jeg håber du har tænkt dig at beholde C5´eren længe. Overvej en 2,0 hdi istedet. Jeg tror ikke prisforskellen er stor og du får en væsentlig bedre campingtrækker ud af det.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

10-08-2008 kl. 19:55

Hmmmm dejlig bil som jeg selv har været ulykkelig forelsket i især som st.car ...... men mener ikke den er supergod som camping trækker noget med at motoren ikke kan holde og noget med at den ikke må trækkke mere end 1100-1200 kg.... det ville jeg undersøge nærmere før et køb !

Jeg har dog valgt C5 fra pga værditabet og ikke mindst den pris som det koster at holde den kørende..... jeg valgt som mange andre en Ceed SW 1,6 crdi.... men skal heller ikke have plads til 3 børn.

Profil slettet

Profil slettet

10-08-2008 kl. 20:39

..er jo nok C5 érens største force. Der findes formentlig ikke nogen st.car med mere plads. Det erfarede vi da vi skiftede til Passat. Der er bestemt ikke så meget plads til barnevognen som vi var vant til i C5.
Vi trak ikke campingvogn, men jeg synes det lyder utroligt hvis den ikke skulle kunne det !! Samme motor ligger i Peugeot , Ford, Mazda, Volvo og sågar Jaguar !

Profil slettet

Profil slettet

11-08-2008 kl. 10:45

jeg tror nu nok at motoren skal holde, men det er rigtigt nok at 1,6 hdi ikke må trække ret mange kg (ved ikke præcist hvor mange)