Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

09-08-2008 kl. 16:46

Jeg synes at du får klart mere bil og sikkerhed i en Toyota Aygo.
Du kan få en Aygo Plus ( sikkerhedspakke med gardin airbags, ESC + elruder ) med 5 døre for ca. 122.000 kr. inkl. metallak.

http://www.opel.dk/content_data/GME/019/DK/da/GBPDK/pdf/Price_and_Facts_Agila.pdf?flv=9

Dette er hvad du får for 114.000 kr. Ingen Radio eller elruder, du får heller ikke gardinairbags. Du får heller ikke centrallås som du får i Aygoen.

Aygoen er derfor et langt bedre valg, men igen, det er vel op til den enkelte person, hvad han / hun vægter højest ? design, komfort eller økonomi ?
Sidst rettet: 9/8-08

Sidst rettet: 9/8-08

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

09-08-2008 kl. 19:12

Jeg ville vælge en Suzuki Splash samme bil som Agilaen men bedre garanti - Alternativt Agilaen - den føles som en bedre bil en Toyotaen og der er bedre plads.

CI/107/Aygo syntes jeg er noget af det mest støjende jeg nogensinde har kørt i - jeg kunne ikke leve med en sådan i længden.

Designet er jo en smags sag - syntes at Aygo er frisk så her vinder den i forhold til Agila - fordelen ved Agilaen er at man sidder højt og lidt rankt det gør at 4 voksne sidder godt i bilen.

Held og lykke

og så er det bare ud og prøve dem

PS Splash og Agila skulle nu være kommet med Aicon husk det når du kigger på priser.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg