Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
14-08-2008 kl. 18:42
Hej, jeg ved godt, at jeg nu højst sansynligt får brok fra nogle personer herinde, men jeg prøver sgu alligevel.
Det er helt sikkert nogle fede biler du selv nævner, men til prisen er de også meget brugte og kan dermed hurtigt komme til at koste dig r.... ud af bukserne.
Jeg ville tage ud og se på en Octavia RS,den er sgu også FED,og den kan du næsten ikke undgå at blive glad for både at se på og køre i, og til ca. 150000 er den altså noget mindre brugt end de andre der er nævnt. Men hvis de løbende udgifter ikke har nogen betydning så skal du da endelig bare købe en gammel Audi/Bmw, de er da rigtig FEDE.
Sidst rettet: 14/8-08
Det er helt sikkert nogle fede biler du selv nævner, men til prisen er de også meget brugte og kan dermed hurtigt komme til at koste dig r.... ud af bukserne.
Jeg ville tage ud og se på en Octavia RS,den er sgu også FED,og den kan du næsten ikke undgå at blive glad for både at se på og køre i, og til ca. 150000 er den altså noget mindre brugt end de andre der er nævnt. Men hvis de løbende udgifter ikke har nogen betydning så skal du da endelig bare købe en gammel Audi/Bmw, de er da rigtig FEDE.
Profil slettet
18-08-2008 kl. 10:01
Hej Peter. Ved ikke om du overhovedet er blevet klogere af de indlæg der er kommet. Her er i hvertfald mit. Jeg kører selv Alfa 166, den lille 2 liter med 150 hypper. De fleste af mine venner kører tyskere og selvfølgelig driller vi hinanden med vores biler og især deres omdømme. Jeg indrømmer gerne at en bmw med 6 cylindre kører fremragende, jeg ved også godt at Bmw er billigere i reservedele. Men at en Alfa skulle gå mere i stykker er jeg ikke enig i. Prøv begge mærker, sørg for at servicebogen er rigtig udfyldt og lyt så til dit hjerte. For en Alfa købes med hjertet. Designet på en 166 er fantastisk, interiøret er super lækkert og så er det meste udstyr standard. Prøv en V6 med enten 190 HK (2,5 liter) eller endnu bedre en 220 HK (3,0), du vil elske lyden !
Samtidig får du en bil som ikke holder på hvert gadehjørne.
God jagt
Samtidig får du en bil som ikke holder på hvert gadehjørne.
God jagt