Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

02-08-2008 kl. 14:35

Hej John.
Jeg går ud fra at det er denne tråd du bla henviser til : ?
http://www.bilbasen.dk/nyheder/ForumReadPost.aspx?PostId=89116&Page=0
Jeg er absolut ikke enig med dig ! Jeg synes ikke der er noget udiøst i at folk på bedste og velmenende vis vil bidrage til debatten, selv om man blot "tror" eller "har hørt.."

Hvem siger at det netop er de ejere der skriver her, der er et repræsentativ udsnit ?

Hvis en tekniske velbegavet person, der har en faster som har en kæreste, hvis lillebror har kørt i en Lupo der har eller har haft et væsentlig problem som vedkommende har været med-involveret i at løse. Så kan han/hun`s mening være lige så relevant selv om han ikke har ejet en Lupo eller har prøvet ret mange kilometer i sådan en.

Jeg synes at dit udfald undergraver netop det vi har forum til - at diskutere internt for og imod holdninger der har med biler at gøre.
Eneste plus efter din negative og arrogante indledning er at du trods alt selv bidrager for og imod Lupo`en ud fra dit eget kendskab til bilen.

Sidst rettet: 2/8-08

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

02-08-2008 kl. 14:37

Hvor er sludderet John ? Det dit indlæg indeholder er jo allerede skrevet i det oprindelige indlæg ! Din konklusion er jo samstemmende med vi andres !!??!! Personlig erfaring er godt, men da du grundlæggende mener det samme, synes jeg din overskrift er lidt vel "larmende" og hård.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg