Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

31-07-2008 kl. 19:43

Hej Ole.

Jeg synes, at du får mere bil for pengene, hvis du lige går en klasse op.
Jeg mener (uden at huske det 100%), at både Kia Cee'd og Hyundai i30 begynder under de 200.000 kr for en dieseludgave.

Selvfølgelig kan du spare lidt penge, ved at gå en klasse ned, men når man skal køre 30.000 km årligt, må der også gerne være lidt køreglæde.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

31-07-2008 kl. 20:18

Hej Ole.
Ok, det kan jeg godt se.

Jeg troede faktisk, at Mazda 2 kunne leveres i diesel. Den står da på nybillisten her på bilbasen.

Ellers er her et par andre dieselbiler, som du kunne overveje.
- Suzuki Splash / Opel Agila.
- Ford Fusion
- Toyota Yaris
- Skoda Fabia

Ellers kan du evt. vente på den nye Seat Ibiza eller den nye Ford Fiesta, hvis du da ikke har meget travlt. De ser begge ret fede ud.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

31-07-2008 kl. 20:22

Hej igen.

Ellers kan du jo vælge en demo istedet for en helt ny.
Sådan en som denne kan du sikkert godt få leveret på gaden for 180.000 kr, hvis du presser sælger lidt.

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Hyundai-i30-1,6-CRDi-90-Classic-5d_ID570400287.htm

Profil slettet

Profil slettet

27-08-2008 kl. 22:27

Hej Ole.

jeg har lige en historie om en 207 hdi 90hk.
jeg købte en i januar og faldt for designet og den dejlige hdi motor
men lykken blev kort , da den havde gået ca 1000 km sprøjtede den olie ud ved turbo .det prøvede de så at lave 3 gange. da det så lykkeds kørte bilen meget støjende+vibrationer i bunden af bilen. nå så måtte jeg kæmpe mod peugeot om at få dem til at indrømme at der var noget galt med bilen.men de ville ikke indrømme at der var noget galt , men det endte med at de tog bilen tilbage.
så fik jeg en ny mod at betale en km sats for de km jeg kørte i den gamle. så skulle man tro alt var iorden ,men nej.
den nye kørte godt nok i starten men jeg syntes den var noget død i det så jeg regnede bare med at den skulle køres til men det er ikke blevet bedre, tvært imod nu har den gået 11000 km og den er meget træg i det og larmer også, lidt som en tdi. jeg har så prøvet 2 andre og de kørte slet ikke som min.så nu skal jeg på værksted igen med min nr 2 peugeot. så jeg tror nok ikke at peugot bliver bilen i mit liv.
så det var en historie om hvordan man kan blive en (lykkelig) ejer af en 207
mvh per

Profil slettet

Profil slettet

28-08-2008 kl. 20:01

lige en kommentar til enevold om garanti på peugeot.

hvad hjælper det at ha en garanti op til 200000 km hvis man bare får at vide at sådan skal den køre. så er den garanti ikke en skid værd.
det med at det er et enkeltstående tilfælde er jeg blevet lidt i tvivl om
da jeg har prøvet 3 andre hvor de 2 kørte som min burde køre og den tredje kørte som min, træg og larmende.
ja der er mange der hopper på vognen den ser da også godt ud ,det faldt jeg også for.så kunne man da bare håbe at kvaliteten var fuldt med. med hensyn til kvaliteten så ser føresædet allerede slidt ud og der skaller gummi af hvor man tager fat ved døren.

hvad med dig ole.
du købte vel ikke en peugeot.
mvh per