Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

29-07-2008 kl. 13:46

Hej Jacob,

Jeg kan læse at du vil have en meget flot bil samt den skal være økonomisk, jeg har den her til dig,

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Mitsubishi-Colt-1,1-Insport-3d_ID165200681.htm

den er meget flot, og en af de nyeste, og forsikring vil ikke blive så et stort problem.

Og en ting til, Bruge ikke dine penge på en Fiat.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

29-07-2008 kl. 14:14

..og en ting til.. brug ikke dine penge på en mitsubishi.. nej, spøg til side, men hvis man vil fraråde folk at købe samtlige modeller fra et bestemt mærke, så skal man komme med en forklaring på hvorfor.. bare min mening :-)

..og jeg kører ikke fiat..

Sune Bertelsen

Sune Bertelsen
bruger siden
20-03-2006

29-07-2008 kl. 15:46

Jeg har selv stået i samme problemstilling og valgte en 3 år gammel audi A3 1,6 som havde kørt 60.000. Jeg synes som du selv skriver, at det er en super flot bil og finichen er helt i top. Mazda 2 er sikkert en god bil og du får garantien, men du får svært ved at finde en bil som holder prisen som A3'eren, hvis du passer på den. Alle de ting du vil have i udstyr burde være til at finde i en A3. Med de km du kører hver dag vil jeg helt sikkert vælge en diesel. De har et supert moment og køre noget længere på literen. En A3 1,6 er ikke en økonomisk bil hvis man giver den lidt gas. Mvh. Sune

Profil slettet

Profil slettet

29-07-2008 kl. 19:40

det er smag og behag om man kan li den nye mazda 2, men sys klart en Audi er et godt valg, den er super lækker og selvom den er en smule ældre end mazdaen er jeg 100 % sikker på audien er bedre...
og så er det jo lidt Ca ching!! og køre audi.. total lækker bil ;) held og lykke med den..

Profil slettet

Profil slettet

16-08-2008 kl. 16:52

0-100 på 10 sek. det klarer den ikke helt!!!