Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
28-07-2008 kl. 15:50
Hej Jessie.
Jeg tror ikke, at du skal være så nervøs for "det store slid".
Din bil kommer godt nok til at køre 50.000 km/årligt, men det er jo flest varme km.
Din bil ville sikkert blive hurtigere slidt, hvis den kun kørte 20.000 km årligt, men til gengæld havde mange starter og småture.
Når der så er sagt, så vil jeg mene, at Fiat Grande Punto diesel, Opel Corsa diesel eller Mazda 2 diesel er glimrende bud, da de alle er velkørende og kan fåes spritnye indenfor dit budget.
Du skal så bare vurdere, om du har lyst til at køre så mange km årligt i en bil af den størrelse.
Jeg tror ikke, at du skal være så nervøs for "det store slid".
Din bil kommer godt nok til at køre 50.000 km/årligt, men det er jo flest varme km.
Din bil ville sikkert blive hurtigere slidt, hvis den kun kørte 20.000 km årligt, men til gengæld havde mange starter og småture.
Når der så er sagt, så vil jeg mene, at Fiat Grande Punto diesel, Opel Corsa diesel eller Mazda 2 diesel er glimrende bud, da de alle er velkørende og kan fåes spritnye indenfor dit budget.
Du skal så bare vurdere, om du har lyst til at køre så mange km årligt i en bil af den størrelse.
Profil slettet
28-07-2008 kl. 17:06
Du kan ikke køre billigere end i en C1 som er af Toyota kvalitet selvom der står Citroén på bilen.
Suzuki Swift eller Mitsubishi Colt er også gode valg med billige forsikringer og driftsomkostninger.
Mvh
Vibeke
Suzuki Swift eller Mitsubishi Colt er også gode valg med billige forsikringer og driftsomkostninger.
Mvh
Vibeke
Niels Jørgen Møller
bruger siden
29-08-2007
31-07-2008 kl. 18:05
Jeg vil anbefale en Citroen c3, HDi eller nok endnu bedre en Peugeot 307, HDi. Begge er meget økonomiske og rare at køre langt i. Det er jo også vigtigt, når du skal køre 200 km hver dag. Gå evt. efter en med fartpilot, hvis du kører meget motorvejskørsel. Det kan virke fristende at sætte pengene i en helt ny minibil, men hvor fedt er det, når du blæser af vejen ved det mindste vindstød!!?