Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

19-07-2008 kl. 11:44

Hmmm tyskerne skulle være glade for Renault? Det gælder nok ikke de mange som holder stille på autobahn. Ifølge ADAC topper laguna, megane og scenic listen over modeller som har brug for assistance.

Så kære Henrik hold dig fra det franske lort og køb en tysker eller japaner.

Knus og kram
Vibeke

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

20-07-2008 kl. 17:42

Ja men for helvede !

Det kan næppe være nogen nyhed at franske biler giver flere problemer for ejerne end japanske og tyske (bortset fra VW).

Uanset om det er Tyskland, Norge, Sverige, Danmark eller Mozambique så er ejere af franske biler altid de mest utilfredse.

Jeg gider ikke diskutere kendsgerninger med jer frankofile. Ville også gerne selv køre fransk for Frankrig er et smukt land som aldrig har været i krig med Danmark modsat Herrefolket i syd og de ofte overlegne svenskere.

MEN vi har altså ikke råd og tid til at have bilen på værksted i tide og utide. Det bliver Fjolswagen om igen.

I skal bare være ligeglade med mine dumme kommentarer men enhver der kan læse og bruge nettet fornuftigt kan hente oceaner af artikler som bekræfter min påstand:

Franske biler er noget lort - af samme kvalitet som VW.

Så er den skid slået - nu skal jeg lave mad til ungerne.

Og hønsene skal fordres - hunden skal have og kattene puuuhhh.

God nat og sov godt !

Knus og kram
Vibeke

Sidst rettet: 20/7-08

Profil slettet

Profil slettet

20-07-2008 kl. 20:24

Enig med Søren, synes ærligt talt at du skulle gøre alvor af din trussel om at nyde den danske sommer, og så lade os frankofile biltosser pleje vores bilnørderi i fred.. Det er utroligt så sjældent et af dine svar rent faktisk bidrager med noget konstruktivt..

Knus og Kram

Allan