Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Niels-Juel Nielsen

Niels-Juel Nielsen
bruger siden
02-01-2005

27-06-2008 kl. 09:51

Jeg går ud fra, du tænker på en gulpladebil. Honda FRV og Fiat Multipla er født med tre forsæder. Derfor er seler og airbags også tilpasset det tredje sæde. De ekstramonterede tror jeg ikke fungerer særlig godt sammen med en barnestol: Placering af seler, gearstang, parkeringsbremse vil ikke være optimalt.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jacob Dorner

Jacob Dorner
bruger siden
16-01-2008

27-06-2008 kl. 11:58

Hej Rikke
Hvad er dine bevægegrunde for at det skal være en tresæders når du alligevel ikke vil have at det skal være en varevogn? så tyder det jo ikke på at du gerne vil have den fordi du har behov for at køre både med baby og store ting? Der er jo flere ulemper ved at have en gulpladebil, så hvis det er for at "spare" og få en billig bil, var det måske mere relevant at kigge på en mindre hvidplade bil. Honda er i hvert fald forholdsvis dyr selvom den er på gule plader.
Ellers er jeg enig med Niels i hans forslag, de er nok mere eller mindre dem der er på markedet, og lad være med at lave noget "fiksfakseri" med ekstraudstyrs sæde, bilen skal være skabt til det, ellers fortryder du det bittert både i hverdagen og hvis der engang skulle ske en ulykke hvor dit barn kom til skade fordi han/hun er spændt fast på noget juks.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg