Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
14-06-2008 kl. 11:24
Den nye Mondeo st.car er også en lækker bil med god plads i. En af min kamerater har købt dne og er rigtig glad for den.
Profil slettet
14-06-2008 kl. 16:30
Lasse Rasmussen Rasmussen
bruger siden
14-06-2008
14-06-2008 kl. 19:16
Desuden bør nævnes Mondeoens fantastiske køreegnskaber, der gang på gang har vist sig bedre end bl.a. passat og Oktavia i diverse test i f.eks Motor/FDM og Bilmagasinet.
Prsien på Passat taget i betragtning er den stærkt overvuderet, da den har vist sig at have en del flere fejl end Mondeo.
Til sidst skal nævnes at der er et kæmpe udvalg af Mondeo på brugtbil markedet, og Mondeo er kåret til årets brugtbil 2008.
Profil slettet
14-06-2008 kl. 19:55
Profil slettet
14-06-2008 kl. 21:01
Hvad med den nye mazda 6 - den fås nu med en 140 hk commonrail diesel, har 3 års garanti og jeg synes da det er en pæn bil med gode køreegenskaber (dog skal den nok hurtigt rustbeskyttes), men ellers i top mekanisk o.s.v..
Passaten er en god bil- i en test med A4 som er en nyere model klarede den sig rigtig godt og vandt testen. Dog har en passat altså ikke en finish inden i som kan måle sig med en octavia (ja det kan måske overraske). Mondeoen er et alu-plastik helvede (synes jeg) - altså indvendigt men den kører fremragende og skal nok også rustbeskyttes inden for få år.
Hvis du gerne vil have en mondeo så er det da den du skal købe og sså give d en supplerende rustbeskyttelse.