Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

10-06-2008 kl. 18:58

jeg syntes der er en dejlig bil den starter altid den går aldrig i stykker der er kun det med den jeg har den går kun 12km på en liter benzin vis jeg skulle vælge ville jeg helt sikkert vælge en primera frem for en c5

mvh. bjørn

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

12-06-2008 kl. 18:44

Nissan primera er en smule overset herhjemme, og er generelt en god og driftsikker bil. De kører udemærket dog uden at man falder i svime.

Jeg ville af de 2 helt klart tage Primera´en. Den vil du få mindst bøvl med iflg statistikkerne.

Kender en tidligere citro- mekaniker.... Han kører faktisk Primera.

Brian Irmschler

Brian Irmschler
bruger siden
26-02-2004

03-07-2008 kl. 21:46

Ja undskyld, men alle de negative kommentarer om Citroen C5´s lyst til at holde på værksted må jeg mane til besindelse med. Jeg har lige skiftet en 5 dørs C5 ud med en St.car C5, og vil nok også vælge en citroen næste gang. De sidste 4 gange jeg har været på værksted, har det været for at skifte olie, eller fra sommerdæk til vinterdæk visa versa. Alle 4 gange var der 5 andre bilmærker på ramperne ved siden af, men de skulle alle repareres. Det var ikke tilfældet med min bil, og har aldrig været det. Jeg har kørt citroen i 6 år, og har ikke haft biler med større komfort og køreglæde. Endvidere er det en fornøjelse at finde en bil, hvor jeg med en højde på mere end 2 meter rent faktisk kan sidde behageligt. Både på førersædet og på bagsædet. Jeg vil dog til enhver tid altid lytte til bilen når jeg prøver den, men det gælder jo alle bilmærker. Køb en 2.0 prestige, her får du en bedre undervogn og fuldautomatisk klima, samt en stærk motor. Mvh. Brian

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

07-07-2008 kl. 02:19

vær fornuftig og køb en Primera den er langt mere driftsikker end C5'ern desværre har Nissan i mange år været et temmelig overset mærke i Danmark kvaliteten er langt bedre i Primeraen den har et langt flottere designMEN HUSK ALTID at bilen skal ha fuld vedligeholdelseshistorie (fuld servicebog undervognsbehandling - sidstnævnte er MEGET vigtig ved alle japanske mærker) ingen røg/dyr ingen rust ikke tidl. skadet ejerhistorie og helst ikke alt for mange KM

Profil slettet

Profil slettet

24-07-2008 kl. 15:44

heller ikke Morten. Måske Jørgen har placeret sin pensionsopsparing i Toyota aktier?

Vedr. bilvalg så er og forbliver franske biler af en helt anden og meget dårligere teknisk kvalitet end japanske. Det er der skrevet side op og side ned om.