Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
20-06-2008 kl. 09:49
Jeg har arbejdet som konstruktør af anhængertræk til biler på det danske marked, og igennem det haft MANGE af de nye biler tættere på livet end de fleste. Jeg må sige at jeg FØR KIA Cee'd ikke var imponeret af KIA biler, men Cee'd er bare MEGET anderledes end de tidligere modeller! Det er KLART en af de biler som er mest gennemarbejdet med sigte på fuktionalitet og holdbarhed. INGEN tvivl om det! Der er en KANON bil, og HVIS man kommer sig over det image som KIA desværre selv har del og skyld i, og tager en prøvetur vil man opdage at den kører op med samtlige biler i klassen!
Kører selv Renault Scenic fra 2002 1.9 dCi, og er MEGET glad for den, TRODS at den er KAMP dyr at reparere!!! Betalte lige 28.500 for at få skiftet toppakning... Jeg har længe overvejet at bytte den til en Cee'd, men den opfylder endnu vores kørselsbehov bedre end Cee'd St. car.
Kom ned af hesten mht KIA Cee'd, og prøv at holde tonen konstruktiv og ikke negativ!
MVH
Peter R. Poulsen
Kører selv Renault Scenic fra 2002 1.9 dCi, og er MEGET glad for den, TRODS at den er KAMP dyr at reparere!!! Betalte lige 28.500 for at få skiftet toppakning... Jeg har længe overvejet at bytte den til en Cee'd, men den opfylder endnu vores kørselsbehov bedre end Cee'd St. car.
Kom ned af hesten mht KIA Cee'd, og prøv at holde tonen konstruktiv og ikke negativ!
MVH
Peter R. Poulsen
Profil slettet
20-06-2008 kl. 10:39
Hvis du prøver at spørge en kia ejer så finder du nok ud af at du også ville køre kia DET GÅR ALDRIG I STYKKER.
Har kørt 90.000km i karnival på 1,1/2 år uden EN ENESTE defekt
Har kørt 90.000km i karnival på 1,1/2 år uden EN ENESTE defekt