Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

04-06-2008 kl. 15:37

Kik evt. på www.kiaklub.dk og www.citybugowners.dk Der kan du læse en hel del om folks erfaringer. Peugeot har 200.000 km motor-garanti, men ellers kun 2 år. Kia har 3 år på Picanto.
Mit umiddelbare bud er at 107 holder prisen lidt bedre, står også til at køre en smule længere på literen.
Har du ellers prøvekørt dem? Du bør jo vælge den som du føler dig bedst tilpas i.

Sidst rettet: 4/6-08

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

04-06-2008 kl. 16:57

Top 10 bilsalg til dato viser at Toyota Aygo ligger på en 5 plads og en Citroen C1 ligger på en 9 plads, hvor mange 107 der er solgt ved jeg ikke ? det kan både være positivt og nigative at et bilmærker sælger godt og dårligt, altså udbud og efterspørgelse.

Jeg ville vælge modellen Aygo i stedet for 107 `eren.

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

05-06-2008 kl. 22:08

Jeg syntes at 107 og dens søstre er mere larmende end Picantoen - Picantoen bruger mere benzin - jeg har siden 2005 kørt 35.000 km i min Picanto 1,1 og kører ca 17,5 km/l

Designmæssigt syntes jeg107 er mere moderne i designet - Picantoen har aldrig haft en heldig front - men det er da ikke blevet bedre med den nye front.

Picantoen har jeg ikke haft problemer med - udover at jeg har fået skiftet batteriet - men de standard monterede dæk syntes jeg er ringe.
Køber du en KIA så skal den have monteret inderskærme og den skal rustbehandles.

Skulle jeg skifte igen ville jeg købe en Suzuki Splaash !