Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

01-06-2008 kl. 08:30

1.9 130 er den gamle model mener den hedder B6.
2.0 140 er den nyeste motor af de to samt den nyeste bil med stor kølergril, mener denne model hedder B7.
S-line er ekstraudstyr der skal give bilen en mere sportslig karakter og udseende.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

01-06-2008 kl. 12:45

Problemet med Audi og div andre mere prestigemærker er at der i bund og grund ikke er synderligt meget standardudstyr i biler. Ikke i forhold til mange andre mærker i hvert fald. Det er selvfølgelig for at holde prisen kunstigt nede.

Men når det nu skal være en brugt en vil jeg foreslå dig at være lidt kritisk. Og lave en liste over hvilket udstyr bilen SKAL have. og så arbejde ud for det. Som et eksempel kan det sagtens være at der ikke er elruder bagi på sådan en audi. Selv om det har været standardudstyr på langt billigere biler.

MHT airbags kan antallet godt skifte ved et modelårsskifte. Jeg kunne forestille mig at med 2,0 tdi er der 8 airbags og ved 1,9 tdi er der måske kun 6.

2,0 tdi motoren er sådan set en erstatning for 1,9 tdi 130hk.
Jeg vil nok gå efter en med 2,0 tdi. Noget nyere motor og lidt stærkere.
Begge motorer larmer dog helt forfærdeligt.

MEN MEN MEN. sådan en A4 er da en lækker og stilfuld bil. INgen tvivl derom.

bruger siden
11-12-2004

03-06-2008 kl. 13:24

er det da også et af de helt fine eksemplarer du har købt. Lyder godt med nogle importbiler med succes.

Men det må siges at det nok godt kan betale sig at hente en fra tyskland da ekstraudstyret ikke koster lige så meget dernede. Og generelt har de bare en del mere udstyr end tilsvarende herhjemme.

bruger siden
11-12-2004

03-06-2008 kl. 13:37

Det lyder som om jeg virkelig har trådt dig hårdt over tæerne. Det vil jeg selvfølgelig undskylde.

Men jeg er bange for at du er nødt til at se realiteterne i øjene. Det er da almen viden at de larmer som en traktor.
Jeg har flere bekendte med de der motorer. Og de siger alle sammen at de larmer, mere end de andre motorer.

En anden ting er at VAG laver nu 2,0 med commonrail i stedet for, som skal erstatte de gamle pumpedyse motorer. Det kan næppe være nogen hemmelighed.

Jeg synes dog at de trækker fint de gamle 2,0 tdi kværne. Det må man give dem.

Så nej Flemming. Det er ikke noget ævl jeg skriver.