Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
01-06-2008 kl. 08:13
Hej Ejlif.
Mit råd er, at du skal kigge lidt rundt ( som du allerede er ved at gøre ) og lave en liste på 2-3 biler, som alle opfylder dine krav.
Herefter prøver du alle 3 igen, og derefter vælger den hvor du selv synes du sidder bedst i, føler dig veltilpas i og som du synes kører bedst.
Derved bliver det DIT valg !!!
Kig ALDRIG efter diverse Autoindex analyser, hvor diverse diverse bilejere`s udsagn lægges i en database og danner baggrund for en statistik med flotte grafer osv., der fortæller at man absolut skal købe eks. Toyota og undgå eks Fiat ( blot eksempler )
"Et godt valg" som du skriver. "Et godt valg" er dit personlige valg.
Mit råd er, at du skal kigge lidt rundt ( som du allerede er ved at gøre ) og lave en liste på 2-3 biler, som alle opfylder dine krav.
Herefter prøver du alle 3 igen, og derefter vælger den hvor du selv synes du sidder bedst i, føler dig veltilpas i og som du synes kører bedst.
Derved bliver det DIT valg !!!
Kig ALDRIG efter diverse Autoindex analyser, hvor diverse diverse bilejere`s udsagn lægges i en database og danner baggrund for en statistik med flotte grafer osv., der fortæller at man absolut skal købe eks. Toyota og undgå eks Fiat ( blot eksempler )
"Et godt valg" som du skriver. "Et godt valg" er dit personlige valg.
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
01-06-2008 kl. 10:59
Hej Ejlif.
Prøv også Ford Fusion tdci.
Jeg vil mene, at den passer endnu bedre til dine krav end C4.
Prøv også Ford Fusion tdci.
Jeg vil mene, at den passer endnu bedre til dine krav end C4.
Jeppe Friberg
bruger siden
06-01-2004
01-06-2008 kl. 11:06
Den nye Fabia har også en ret fornuftig indstignigshøjde, og basismotoren (1,2 benzin) arbejder rigtig fint, hvis dit kørselsbehov er under 20.000