Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
30-05-2008 kl. 23:46
Arbejder hos en Skoda forhandler, og ja gearingen er ændret i 3, 4 og 5 kan du mærke forskel fra den almindelige 1.4 TDI.
Accelerationen er ikke helt den samme, men den er acceptabel, vel ikke mene at der er mere støj end den alm. hvis du er vant til pumpe-dyse maskinlyden.
Accelerationen er ikke helt den samme, men den er acceptabel, vel ikke mene at der er mere støj end den alm. hvis du er vant til pumpe-dyse maskinlyden.
Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006
31-05-2008 kl. 15:06
Til gengæld vil jeg påstå, du med det køb erhverver dig en af markedets pt grimmeste biler. Den gamle model er væsentligt mere elegant.
Hvad med at kigge på C'eed SW? Er der ikke mere bil for pengene i den?
Hvad med at kigge på C'eed SW? Er der ikke mere bil for pengene i den?
Profil slettet
31-05-2008 kl. 15:20
Er enig med Ulrik - designet er ikke vellykket på den nye men den gamle version fåes vist stadig til fordelagtige priser. Ellers er skoda kvalitet for alle pengene.
Vh Vibeke
Vh Vibeke
Profil slettet
25-06-2009 kl. 13:32
Her må jeg indrømme jeg bestemt er uenig. Jeg synes netop den nye Fabia har fået et cool og anderledes look i forhold til den tidligere Fabia. Den tidligere fabia havde ingen identitet i forhold til øvrige biler hvor den nye har fået sit særprag.
Jeg synes helt klar den nye Fabia Greenline er en dejlig bil. Har netop selv invisteret i en. Det eneste der bekymrer lidt e rlyden pga gearingen!!
Jeg synes helt klar den nye Fabia Greenline er en dejlig bil. Har netop selv invisteret i en. Det eneste der bekymrer lidt e rlyden pga gearingen!!