Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

29-05-2008 kl. 12:50

Hej
Hvad med seat eller skoda der får du en god bil til pengene, eller vw de er billige i drift.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

29-05-2008 kl. 13:42

Denne stortest kan nok afklare de fleste af dine spørgsmål.

http://www.autobild.dk/Biltest/Stoortest.aspx

God læselyst.

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

29-05-2008 kl. 14:58

Der er jo rigtigt mange muligheder, men nogle selvfølgelig tættere på dine krav end andre. Selv vil jeg da pege på Honda Civic Comfort, som en blandt de mange.

Med venlig hilsen Kim

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

29-05-2008 kl. 15:00

Der er en del fejl i den test, eller tilfældig pointgivning om du vil.

Med venlig hilsen Kim

Profil slettet

Profil slettet

29-05-2008 kl. 22:10

Jeg vil tilslutte mig Kim Kristensen og foreslå at du kigger på en Honda Civic, en 1.8 Comfort kan fåes til 250K ligeud (minus levering osv. ganske vist), og den mest solgte model, 1.8 Sport, koster 270K; men har ladet mig fortælle at man som regel godt kan forhandle den pris lidt ned..

Ellers synes jeg faktisk også at den nye Bravo ser rigtigt spændende ud, jeg har prøvet en 1.4 TJet 120, og den motor er faktisk rigtig god til bilen.. Og den virker også ganske velbygget og velkørende; Fiat har efter sigende taget sig meget sammen i kvalitets-afdelingen de sidste par år.. Med Dynamic Evo S-udstyrsniveau rammer den de 250.000,-

Sidst rettet: 29/5-08 (af administrator)

Profil slettet

Profil slettet

29-05-2008 kl. 22:39

Sådan er det jo med smag og behag, det kan ikke diskuteres :o) Og ja, Civic'en ser lidt speciel ud, tror at man enten kan li' den eller også kan man ikke...

Profil slettet

Profil slettet

30-05-2008 kl. 09:18

Hvis du kan få en Bravo T-jet Sport ind i budgettet er du rigtigt godt kørende. Fiat tilbyder også billige forsikringer gennem Fiat Care, der burde ikke være noget der...

Profil slettet

Profil slettet

30-05-2008 kl. 10:13

..men det med alm. slitage gælder vel garanti på alle biler, eller hvad?

nå, men her er KIA's garantikontrakt til gennemlæsning - jeg har ikke selv nærlæst den:

http://kiamotors.dk/pdf/garantikontrakt.pdf

Hans Henrik M

Hans Henrik M
bruger siden
01-03-2007

07-06-2008 kl. 20:25

Har selv lige købt en Honda Civic 1.8 sport og kan kun anbefale den kraftigt. Bilen er bare speciel og man ser frem til hver gang man skal ud og køre. Ligger kanon på vejen, og hvis man kan styre højrefoden lidt er den tilmed økonomisk. Men det kan man ikke når det hele bare kører som smurt fra den perfekte gearkasse til den direkte styring.

Og så er der rigtig god plads i den også.

Det eneste man mangler er blot turboen som lige giver 40-50 heste ekstra for det kræver undervognen......