Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
25-05-2008 kl. 19:18
Overvej med dig selv hvad du ønsker. Ønsker du et transportmiddel fra A til B uden tanke for hvad du udstråler eller smag i øvrigt så vælg Skoda. Jeg synes den nye Fabia er tudegrim. Har du lidt mening, stil og smag i livet så vælg Ford. Om den kører 19,8 eller 24,4 : det er teori. I praksis er forskellen ikke mærkbar på din tegnebog. Du skriver godt nok ikke dine årlige km. men hvis det ikke er mere end normalt så glem diverse green-blue-øko - hvad ved jeg biler. Det tjener sig ikke ind.
Sidst rettet: 25/5-08
Sidst rettet: 25/5-08
Profil slettet
25-05-2008 kl. 22:51
Han svarede: En ny bil.
Jeg er helt enig. Husk at der er udsigt til at brændstof kommer til at koste ca 15 kr/l, så med en bil som Skodaen er du på forkant med udviklingen.
Prøv at slå ind på bilrabat.dk og kig på deres lagersalg. Der kan du pt spare 10.000 på en ny Fabia diesel. I øvrigt er brugte Fabiaer egentlig ret dyre. Så jeg tror på at den er billig at eje. Held og lykke.
Jeg er helt enig. Husk at der er udsigt til at brændstof kommer til at koste ca 15 kr/l, så med en bil som Skodaen er du på forkant med udviklingen.
Prøv at slå ind på bilrabat.dk og kig på deres lagersalg. Der kan du pt spare 10.000 på en ny Fabia diesel. I øvrigt er brugte Fabiaer egentlig ret dyre. Så jeg tror på at den er billig at eje. Held og lykke.
Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004
26-05-2008 kl. 15:58
Sådan en hurtig opregning i Focus-klassen giver en større oplevet rummelighed i fx. Peugeot 307 stc., VW Golf V Variant, Kia cee'd SW, Hyundai i30 CW, blot for at nævne et lille udvalg.
Mine svigerforældres Focus stc. årgang 2005 oplever jeg i hvert fald som en noget mindre bil end vores egen Peugeot 307 stc., og det gælder både ved forsæder, bagsæder og i bagagerum.
Men derfor kan en Focus jo godt være stor nok, og det er under alle omstændigheder en noget pænere bil end "Skoda Quasimodo med de små hjul og den smalle sporvidde".
Sidst rettet: 26/5-08
Mine svigerforældres Focus stc. årgang 2005 oplever jeg i hvert fald som en noget mindre bil end vores egen Peugeot 307 stc., og det gælder både ved forsæder, bagsæder og i bagagerum.
Men derfor kan en Focus jo godt være stor nok, og det er under alle omstændigheder en noget pænere bil end "Skoda Quasimodo med de små hjul og den smalle sporvidde".
Sidst rettet: 26/5-08